مجموعه ایرانا مبل شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان راحتی و صندلی های آویز و تابی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بازار انواع مبل راحتی جدید ترک با قیمت پایین

آنچه در این مقاله می خوانید ...

تقسیم بندی ظاهری مبل راحتی جدید ترکفروش بدون واسطه مبل راحتی جدید ترک

بازار انواع مبل کلاسیک فرانسوی با قیمت پایین رونق فراوانی دارد. مبل وسیله ایی است که از آن به عنوان نشیمنگاه استفاده می کنند. این محصولات در اندازه و مدل های متنوعی تولید می شوند تا مشتریان بر اساس سلیقه و بودجه خود آن ها را انتخاب کنند.

بازار انواع مبل راحتی جدید ترک با قیمت پایین

تقسیم بندی ظاهری مبل راحتی جدید ترک

تقسیم بندی ظاهری مبل راحتی جدید ترک

تقسیم بندی ظاهری مبل راحتی جدید ترک باعث شده تا مشتریان بتوانند مطابق با سلیقه خود آن را انتخاب کنند. از انواع مبل های راحتی به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • کاناپه: این نوع مبل ها به صورت دو و سه نفره تولید می شوند. علاوه بر منازل در مکان های مختلفی مانند اداره ها، مطب های پزشکان؛ آموزشگاه ها و… از کاناپه ها استفاده می کنند. این مبل ها را می توان در هر محلی قرار دارد ولی بیشتر مقابل تلویزیون در منازل استفاده می شوند.
  • لاویست: لاویست یا لاوست در لغت به معنای نشستن دو نفر نزدیک هم و با عشق است. بنابرین به مبل های دو نفره لاویست می گویند. این نمونه مبل فضای کمی را اشغال می کند. در منازل این مبل را روبروی تلویزیون قرار می دهند. برای عروس و دامادهایی که تازه زندگی خود را شروع کرده اند از این مبل استفاده می کنند تا با نشستن دو نفره ای روی این مبل ها زندگی رمانتیک خود را شروع کنند.
  • مبل های راحتی تخت خوابشو یا فوتون: این مبل ها به صورتی طراحی شده اند که می توان با چند حرکت ساده آن ها را به شکل تخت خوابی راحت برای استراحت در آورد. این مبل ها برای استفاده افراد مجرد؛ خانه های دانشجویی و رست اداره ها بهترین گزینه می باشند.
  • مبل راحتی L شکل یا مبل الی: امروزه استفاده از این نمونه مبل ها به طور چشمگیری افزایش یافته است. این مبل ها را باید در کنج اتاق نشیمن یا زوایای اتاق قرار دارد. در واقع محل قرار گیری این مبل ها باید به صورتی باشد که شکل ال آن ها حفظ شود. برخی از مدل های این مبل ها را می توان به صورت خوابشو هم در آورد. علاوه بر این می توان این مبل ها را به صورت جداگانه هم استفاده کرد. یعنی می توان ساختار و شکل L این مبل ها را تغییر دارد. به خاطر همین تقاضا برای این مدل مبل ها افزایش یافته است.
  • مبل راحتی فانتزی و مدرن: این مبل ها با رنگ و شکل های عجیب تولید می شوند به طوری که می توان با استفاده از آن ها دکوراسیون منزل را به طور کلی تغییر داد.

فروش بدون واسطه مبل راحتی جدید ترک

فروش بدون واسطه مبل راحتی جدید ترک

فروش بدون واسطه چرم روکش مبل جدید ترک می تواند سود آور باشد. مبل راحتی ترک در اندازه و مدل های متنوعی تولید می شود. بازار مبل راحتی جدید بازار داغی دارد چون مشتریان بیشتر ترجیح می دهند به جای مبل های استیل از مبل های راحتی استفاده کنند. چون مبل های استیل بیشتر در مهمانی ها از آن ها استفاده می شود.

آقای ایران مهر

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس مبارکی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09129675260

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: iranasofa_com@

instagram icon اینستاگرام: iranasofa_com@

instagram iconتوییتر: iranasofa@

instagram iconفیسبوک: iranasofa@

email icon ایمیل: mailto:info@iranasofa.com

مجموعه ایرانا مبل شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان راحتی و صندلی های آویز و تابی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید