مجموعه ایرانا مبل شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان راحتی و صندلی های آویز و تابی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید کننده پارچه مبلی باکیفیت ایرانی

آنچه در این مقاله می خوانید ...

راهنمای انتخاب پارچه مبلی باکیفیتعرضه کنندگان پارچه مبلی باکیفیت ایرانی

پارچه مبلی محصولی است که برای پوشش اسکلت یا کلاف مبل مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول از تنوع بسیار زیادی در جنس، رنگ، طرح، ضخامت و غیره برخوردار است و انواع با کیفیت این محصول نیز در بازار ارائه می شود.

تولید پارچه مبلی باکیفیت ایرانی توسط تولید کننده برتر آن انجام می شود که انواع درجه یک این پارچه را با قیمت مناسب و به صورت عمده ارائه می کند و خریداران می توانند به طور مستقیم نسبت به سفارش این محصول اقدام کنند.

تولید کننده پارچه مبلی باکیفیت ایرانی

راهنمای انتخاب پارچه مبلی باکیفیت

راهنمای انتخاب پارچه مبلی باکیفیت پارچه مبلی نقش بسیار زیادی در زیبایی مبلمان و در نهایت دکوراسیون داخلی ایفا می کند و برای ماندگاری این زیبایی باید از بهترین نوع پارچه استفاده شود به همین دلیل است که باید پارچه مبلی باکیفیت انتخاب شود.

برای انتخاب این پارچه باید حتما اطلاعات کافی در مورد این نوع پارچه وجود داشته باشد تا بتوان پارچه ای عالی و مرغوب تهیه شود.

حین تهیه این پارچه حتما جنس آن را مدنظر داشته باشید. درست است که پارچه های پلی استری دارای دوام بالایی هستند اما زود عرق می کنند و دارای سطحی لیز هستند. پارچه های تولید شده از الیاف طبیعی نیز کیفیت بالا اما ماندگاری کمی دارند بنابراین پارچه تولید شده از الیاف پلی استر و طبیعی می تواند انتخاب خوبی باشد.

مطمئن شوید این پارچه در اثر شستشو رنگ پس نمی دهد و قابلیت شستشو دارد. ثبات رنگ در این پارچه بسیار مهم است زیرا مبل ممکن است در ساعاتی از روز در تماس مستقیم با آفتاب باشد و بنابراین ثبات رنگ در آن بسیار مهم است.

میزان تراکم الیاف در این محصول بهتر است زیاد باشد زیرا این مساله می تواند باعث مقاومت زیاد آن در برابر سایش شود و همین مساله می تواند ماندگاری و طول عمر پارچه مبلی را افزایش دهد.

عرضه کنندگان پارچه مبلی باکیفیت ایرانی

عرضه کنندگان پارچه مبلی باکیفیت ایرانی

عرضه پارچه باکیفیت مبلی ایرانی با قیمت مناسب توسط عرضه کنندگان این محصول انجام می شود و خریداران از سراسر ایران می توانند برای نیاز کارگاهی یا فروشگاهی خود این محصول را به راحتی سفارش دهند.

این عرضه کنندگان مدل های مختلف این پارچه را در همین وب سایت و بخش محصولات ارائه می دهند و خریداران نیز می توانند با ورود به این بخش از سایت انواع مدل های این محصول را مشاهده و با چند کلیک به راحتی آن را سفارش دهند تا در اسرع وقت برای آنها ارسال شود.

تماس با این عرضه کنندگان از طریق لینک شبکه های اجتماعی نیز ممکن است همچنین خریداران می توانند با استفاده از شماره های موجود در این سایت سفارش خود به صورت تلفنی اعلام کنند.

آقای ایران مهر

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس مبارکی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09129675260

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: iranasofa_com@

instagram icon اینستاگرام: iranasofa_com@

instagram iconتوییتر: iranasofa@

instagram iconفیسبوک: iranasofa@

email icon ایمیل: mailto:info@iranasofa.com

مجموعه ایرانا مبل شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان راحتی و صندلی های آویز و تابی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید