مجموعه ایرانا مبل شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان راحتی و صندلی های آویز و تابی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

سفارش پارچه مبلی تک گل ترک

آنچه در این مقاله می خوانید ...

ویژگی های پارچه مبلی تک گل ترکقیمت پارچه مبلی تک گل ترک

استفاده از پارچه به عنوان روکش مبلمان باعث شده تا این لوازم بسیار نرم و لطیف باشند. این منسوجات دارای طرح و رنگ و جنس های متنوعی هستند که هر کدام ویژگی خاص خود را دارند. پارچه مبلی تک گل ترک جز بهترین نمونه ها بوده که از الیاف طبیعی تشکیل شده و ضخامت بالایی هم دارد. سفارش پارچه ترک در متراژهای مختلف و به صورت متری و طاقه ای و کیلویی انجام می شود که هر کدام نرخ مختص به خود دارند.

سفارش پارچه مبلی تک گل ترک

ویژگی های پارچه مبلی تک گل ترک

ویژگی های پارچه مبلی تک گل ترک پارچه مبلی تک گل ترک جز بهترین منسوجات بوده که دارای ویژگی های منحصر به فردی است و در زیر آنها را معرفی می کنیم:

  • اولین ویژگی پارچه فاستونی نرمی و لطافت است و بافتی متراکم دارد که در زمان استفاده نخ کش و پاره نمی شود و ساییدگی زیاد آن را پوسیده و نازک نمی کند.‌
  • تنوع رنگی این تولیدات بالا بوده و شما می توانید متناسب با منزل خود رنگ مورد نظر را ست کنید.
  • وزن سبک می تواند مهمترین مزیت این محصولات باشد که باعث شده تا در کنار حمل و نقل آسان طراحی و دوخت و پوشش دهی خوبی هم داشته باشند.
  • این پارچه ها ترک هستند و طرح تک گل روی آنها حک شده است به همین دلیل از رنگ ثابتی برخوردار می باشند و زمان شستشو با مواد شوینده و آب دچار افت کیفیت و تغییر رنگ نمی شوند.‌
  • از دیگر مزیت ها می توان به انعطاف پذیری زیاد اشاره کرد که بهترین پوشش دهی را روی مبلمان دارند.

قیمت پارچه مبلی تک گل ترک

قیمت پارچه مبلی تک گل ترک قیمت پارچه فاستونی مقدم در بازار متفاوت بوده و بر اساس کیفیت و جنس و ضخامت و همچنین متراژ آن مشخص می شود. اگر فروش به صورت طاقه و کیلویی انجام شود نسبت به نمونه های متری نرخ مناسب تری دارد. بالا رفتن میزان تولید و عرضه محصول به بازار باعث می شود تا قیمت ها به طور چشمگیری کاهش پیدا کند و در نقطه مقابل قدرت خرید مشتریان افزایش می یابد.

قیمت در بازار دارای تنوع بسیار است، زیرا این محصولات در نمونه های گوناگون در بازار ارائه می گردند که از نظر سطح کیفی با همدیگر فرق دارند. نرخ روز می تواند مشتریان را در انتخاب و خرید محصولات یاری دهد. زیرا اکثر مشتریان بر اساس نرخ محصولات مشخصات آن ها را حدس می زنند.

تصور افراد بر این است که هر چه قیمت بیشتر سطح کیفی بهتر خواهد بود. در صورتی که عوامل دیگری هم بر قیمت ها تاثیر می گذارد. آخرین تغییرات قیمت خرمای برحی در بازار بر طبق لیست هایی تعیین می گردد که مشتریانی که قصد خرید محصولات را دارند می توانند با استفاده از این خدمات خریدی مطلوب را انجام دهند.

آقای ایران مهر

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس مبارکی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09129675260

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: iranasofa_com@

instagram icon اینستاگرام: iranasofa_com@

instagram iconتوییتر: iranasofa@

instagram iconفیسبوک: iranasofa@

email icon ایمیل: mailto:info@iranasofa.com

مجموعه ایرانا مبل شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان راحتی و صندلی های آویز و تابی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید