مجموعه ایرانا مبل شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان راحتی و صندلی های آویز و تابی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشنده مبل راحتی ۶ نفره ال درجه یک

آنچه در این مقاله می خوانید ...

معرفی انواع مبل راحتی ۶ نفره الراه های خرید مبل راحتی ۶ نفره ال

انواع مبل راحتی ۶ نفره ال توسط یکی از معتبرترین نمایندگی های فروش مبلمان در کشور به فروش می رسد. این مبلمان به دلیل طراحی خاصی که دارند جزء پرفروش ترین نمونه مبل های فروشگاه هستند و همه روزه سفارشاتی مبنی بر خرید عمده محصولات به مجموعه ارسال می گردد.

ظرفیت مناسب، قیمت به صرفه، تنوع در طرح و رنگ همه از دلایلی هستند که موجب شده این محصولات به پربازدیدترین نمونه های اخیر فروشگاه تبدیل شوند.

فروشنده مبل راحتی 6 نفره ال درجه یک

معرفی انواع مبل راحتی ۶ نفره ال

معرفی انواع مبل راحتی 6 نفره ال برای معرفی انواع مبل ۷ نفره اسپرت ال شکل، کافیست تا به توضیح مختصری در رابطه با طراحی و سایر ویژگی های آنها بپردازیم.

این نوع مبلمان در طرح های بسیار گوناگونی عرضه شده اند و هر یک بسته به سلیقه خریداران انتخاب و خریداری می گردند. همانطور که از اسم محصول بر می آید طراحی محصول به گونه ای است که ظرفیت آن ۶ نفره است و این تعداد می توانند از آن به صورت همزمان استفاده کنند.

هر یک از تولیدات بسته به تولید کننده ای که آن را ساخته دارای عرض، طول، ارتفاع و وزن متفاوتی می باشند که البته همه این موارد در تمامی مبل های تولید شده با وجود تفاوت هایی که دارند کاملا اصولی و استاندارد اندازه گیری می شوند.

همانطور که گفتیم مبلمان ۶ نفره، ظرفیت نگهداری ۶ فرد را داراست. اما برای این تعداد افراد میانگین وزنی مشخص شده که به عبارتی به آن ظرفیت وزنی مبل می گویند که این مورد در مبلمان های مختلف متغیر است.

جنس مواد به کار رفته در انواع مبل از جمله؛ جنس کلاف، روکش، لایه های میانی و… نیز در مقایسه با یکدیگر متفاوت می باشند و تمامی این موارد ارتباط مستقیمی با تخصص طراحان و تولید کنندگان محصول دارد.

قابلیت هایی از جمله شستشو، تعویض روکش ها و موارد این چنینی نیز در برخی از این تولیدات مشاهده می شود.

راه های خرید مبل راحتی ۶ نفره ال

راه های خرید مبل راحتی 6 نفره ال راه های خرید مبل سلطنتی ارزان دست دوم ال مانند بسیار فراوان است. اما این روزها با گسترش صفحات مجازی و پیشرفت و توسعه کسب و کار اینترنتی افراد دیگر زمان و هزینه خود را صرف رفت و آمد به بازارهای سطح شهر نکرده و به سمت خرید اینترنتی روی آورده اند.

این راه یکی از سریع ترین راه های ممکن خرید می باشد. شما می توانید بر روی صندلی یا کاناپه منزلتان بنشینید و از راه بسیار دور تنها با چند کلیک ساده محصولات خود را انتخاب و خریداری نمایید.

می توانید با فروشندگان ارتباط برقرار کرده و تمامی سوالات و مشکلات خود را رفع کنید و خریدی راحت، آسان و مقرون به صرفه داشته باشید.

آقای ایران مهر

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس مبارکی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09129675260

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: iranasofa_com@

instagram icon اینستاگرام: iranasofa_com@

instagram iconتوییتر: iranasofa@

instagram iconفیسبوک: iranasofa@

email icon ایمیل: mailto:info@iranasofa.com

مجموعه ایرانا مبل شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان راحتی و صندلی های آویز و تابی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید