مجموعه ایرانا مبل شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان راحتی و صندلی های آویز و تابی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشنده پارچه کتان هازان

آنچه در این مقاله می خوانید ...

بهترین پارچه کتان هازانمرکز خرید پارچه کتان هازان

شاید اخیراً اسم پارچه کتان به گوش تان زیاد خورده باشد اگر به دنبال خرید پرده های هازان هستید این نوع پارچه بسیار پرطرف دار و شیک است و امروزه بسیار با فضای خانه های مدرن و دکوراتیو هماهنگ می شود فروشنده پارچه کتان هازان در پی آن است که این محصول با کیفیت و درجه یک را به تمامی نقاط کشور ارسال نماید. خرید پارچه هازان امروزه به آسانی صورت می گیرد.

فروشنده پارچه کتان هازان

بهترین پارچه کتان هازان

بهترین پارچه کتان هازانپارچه مبلی jerry به دلیل بافت محکمی که دارد بسیار مستحکم و ضخیم می باشد به همین دلیل برای استفاده در ملحفه و پرده بسیار مناسب است از تور و حریر سنگین‌تر است و نور از آن ها عبور نخواهد کرد پس از نصب پرده ها آن ها دچار هیچ گونه چروک و به‌هم‌ریختگی نمی‌شود و در جای خود صاف و با فرم مناسب قرار می گیرد.

این پارچه به دلیل بافت محکمی که دارد بسیار مستحکم و ضخیم می باشد به همین دلیل برای استفاده در ملحفه و پرده بسیار مناسب است از تور و حریر سنگین‌تر است و نور از آن ها عبور نخواهد کرد پس از نصب پرده ها آن ها دچار هیچ گونه چروک و به‌هم‌ریختگی نمی‌شود و در جای خود صاف و با فرم مناسب قرار می گیرد برای تولید این نوع پارچه معمولاً ۵۰ تا ۷۰ درصد از نخ و پنبه استفاده شده است و باقی آن از دریافت مصنوعی می‌باشد.

این محصول روی آن معمولاً از نوع بهترین پارچه ها می باشد که هیچ گونه تغییر رنگ نخواهند کرد و به مرور زمان کم رنگ نخواهد شد به دلیل جنس محکمی که دارند با تعداد شست و شوی بالا تار و پود آن ها از هم گسسته نمی‌شود و از آب رفتن پارچه کتان هازان جلو گیری می کند. با کیفیت بالایی که دارد از قیمت نسبتا مناسبی برخوردار می باشد به طوری که طرف داران زیادی را به دلیل قیمت مناسب است به خود جذب نموده است و در صنعت پرده بافی جز پارچه های ارزان به حساب می آید و همین امر موجب شده است که مورد استقبال طرفداران بسیار زیادی قرار بگیرد

مرکز خرید پارچه کتان هازان

مرکز خرید پارچه کتان هازانپارچه مبلی max طیف گسترده از رنگ ها را در بر می گیرد و اصالت بافت و آرامش و در عین حال ظاهر دکوراتیو را به خانه شما خواهد بخشید در این پرده ها از بهترین پارچه استفاده شده است که محصول کشور ترکیه می باشد و در نوع خود بی نظیر می باشد و تا حدی مات و مخملی است و لازم به ذکر است این محصول دارای قیمتی بسیار ارزان است که کیفیت بسیار بالایی دارد.

آقای ایران مهر

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس مبارکی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09129675260

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: iranasofa_com@

instagram icon اینستاگرام: iranasofa_com@

instagram iconتوییتر: iranasofa@

instagram iconفیسبوک: iranasofa@

email icon ایمیل: mailto:info@iranasofa.com

مجموعه ایرانا مبل شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان راحتی و صندلی های آویز و تابی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید