مجموعه ایرانا مبل شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان راحتی و صندلی های آویز و تابی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش ضایعات پارچه مبلی هازان

آنچه در این مقاله می خوانید ...

کاربرد ضایعات پارچه مبلی هازانقیمت ضایعات پارچه مبلی هازان

پارچه های مبلی هازان یکی از بهترین و با کیفیت ترین پارچه هایی است که امروزه در تولید بسیاری از مبلمان، پرده و پوشاک مورد استفاده قرار می ‌گیرد. اما امروزه ضایعات و پسماند این محصول برای دوستداران محیط زیست، موضوعی نگران کننده است.
فروش ضایعات پارچه مبلی هازان توانسته این پسماندهای زباله را کمتر کند و از این طریق تجارتی بزرگ و درآمدزا داشته باشد که در ادامه با کاربردهای مختلف ضایعات پارچه هازان می‌پردازیم.

فروش ضایعات پارچه مبلی هازان

کاربرد ضایعات پارچه مبلی هازان

کاربرد ضایعات پارچه مبلی هازان بسیاری از افرادی که در زمینه تولید مبل فعالیت می کنند معمولاً ضایعات پارچه های مبل را به عنوان زباله سوزانده یا دور می اندازند که این موضوع بر محیط زیست تاثیر منفی خواهد داشت و به همین دلیل کمپین های زیادی جهت استفاده مفید از این ضایعات پارچه مبلی راه اندازی شد و تصمیم بر این گرفته شد که این ضایعات پارچه های مبلی در تولید بسیاری از لباس ها، کیف و کفش مورد استفاده قرار بگیرد.
بسیاری از نساجی ها از تکه های پارچه کوچک به عنوان جیب لباس، یقه، سر آستین و غیره استفاده می‌ کنند. یکی از کاربردهای اصلی این ضایعات استفاده و ساخت گلیم پارچه ای است که ماندگاری بالایی داشته و از فروش خوبی برخوردار است.
یکی از بهترین راه ها جهت ایجاد شغل جدید، ساخت قاب و تابلو از این تکه پارچه های اضافه است. تکه دوزی لباس و رومیزی های چند تکه، یک کالای متفاوت است که از زمان گذشته تا به امروز بسیار مورد توجه قرار گرفته و بسیاری از برند های معروف نیز از پارچه های تکه هازان در تولید لباس های خود استفاده می کنند.
البته برای کمتر شدن ضایعات پارچه باید یک طراحی الگو دقیق و خوبی انتخاب شود تا پسماند پارچه ها کمتر شده و بتوان از ازدیاد آن ها جلوگیری کرد.

قیمت ضایعات پارچه مبلی هازان

قیمت ضایعات پارچه مبلی هازان بسیاری از صنایع مختلف همچون نساجی ها، تولید کنندگان کیف و کفش به قیمت ضایعات پارچه هازان بسیار توجه می کنند زیرا بر قیمت نهایی محصولات تاثیر گذار خواهد بود.
در واقع قیمت ضایعات پارچه هازان با توجه به عوامل مختلفی تعیین می شود. از جمله این عوامل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نوع کیفیت و پارچه
  • اندازه و حجم ضایعات
  • تولید داخل یا خارجی بودن محصول
  • نوسانات ارز
  • میزان خرید و فروش آن
  • نحوه عرضه محصول

قطعا اگر حجم پارچه بالا باشد، قیمت‌ ها نیز افزایش پیدا خواهد کرد. این پارچه هر جنس و هر طرحی که داشته باشد، دارای قیمت های متفاوت خواهد بود که اگر بتوان محصولات تولید داخل را خریداری نمود، هزینه‌ های گمرک لحاظ نشده و قیمت محصول کمتر خواهد بود.
مهمترین موضوع میزان تقاضا و نحوه عرضه محصول است که اگر تقاضا برای خرید ضایعات پارچه افزایش پیدا کند، تولیدی های مبلمان، پارچه‌ها را در حجم بالا به مشتری عرضه خواهند کرد و در این صورت هزینه بسته بندی و هزینه حمل و نقل کمتری در نظر گرفته شده و قیمت محصول کاهش پیدا خواهد کرد.

آقای ایران مهر

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس مبارکی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09129675260

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: iranasofa_com@

instagram icon اینستاگرام: iranasofa_com@

instagram iconتوییتر: iranasofa@

instagram iconفیسبوک: iranasofa@

email icon ایمیل: mailto:info@iranasofa.com

مجموعه ایرانا مبل شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان راحتی و صندلی های آویز و تابی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید