مجموعه ایرانا مبل شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان راحتی و صندلی های آویز و تابی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت پارچه شانل مبلی ارزان

آنچه در این مقاله می خوانید ...

بهترین پارچه شانل مبلی ارزانفروشنده پارچه شانل مبلی ارزان

قیمت پارچه شانل مبلی ارزان تحت تاثیر فاکتورهای مختلفی قرار دارد و مواردی نظیر کیفیت این محصول، برند و شرکت تولید کننده، جنس و رنگ آن، طرح دار و یا ساده بودن پارچه، نوسانات اقتصادی موجود در بازار و ….. بر قیمت این محصول تأثیر گذار می باشند. لازم به ذکر است قیمت انواع پارچه مبلی در خرید و فروش هایی که به شکل کلی و بدون واسطه انجام می شود، مناسب تر است.

قیمت پارچه شانل مبلی ارزان

بهترین پارچه شانل مبلی ارزان

بهترین پارچه شانل مبلی ارزان بهترین پارچه مبلی شانل از لطافت و نرمی خاصی برخوردار می باشد و براق و درخشان است همچنین با استفاده از نخ های ابریشمی و پنبه ای یا نخ های مصنوعی مانند اکریلیک بافته می شود. این پارچه مبلی یکی از پارچه های لوکس و مرغوب به شمار می رود و از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار می باشد. این پارچه در دو طرف دارای پرز نرم می باشد و ضخامت و تراکم بالایی دارد و در انواع ساده و طرحدار تولید می شود همچنین تنوع بالایی در رنگ دارد که مشتری به راحتی می تواند بر حسب نوع دکوراسیون و مدل و طرح مبل پارچه دلخواه را انتخاب و خریداری نماید.

استفاده از پارچه شانل زیبایی خاصی به مبلمان می بخشد و امروزه در انواع برندهای وارداتی و داخلی در بازار مشاهده می شود و نوع وارداتی این پارچه به دلیل نوسانات اخیر نرخ ارز قیمت بالاتری دارد. پارچه شانل با توجه به کیفیت بالا دارای عمر طولانی بوده و در اثر شستشو تغییری در رنگ و بافت پارچه ایجاد نمی شود و در صورت کثیف شدن به راحتی با پارچه نمدار و کمی ماده شوینده تمیز می شود.

فروشنده پارچه شانل مبلی ارزان

فروشنده پارچه شانل مبلی ارزان این روزها فروشنده پارچه مبلی شانل ارزان این محصول را به شیوه های گوناگون و به صورت عمده و یا جزیی به خریداران ارائه می کند و از فروش آن سود خوبی دریافت کرده و محصول خود را در کوتاه ترین زمان به فروش می‌رساند، زیرا به دلیل کیفیت بالا استقبال خوبی از خرید این پارچه صورت می گیرد و بسیاری از مشتریان این محصول را به شکل کلی تهیه می کنند. یکی از معتبرترین مراکز فروش انواع پارچه مبلی با کم کیفیتی درجه یک و قیمتی ایده آل همین شرکت می باشد. با تماس با کارشناسان واحد فروش می‌توانید اطلاعات بیشتری به دست آورید.

در حال حاضر شرکت های تولید کننده متعددی در داخل و خارج از کشور در زمینه تولید انواع پارچه مبلی از جمله پارچه شانل مشغول فعالیت می باشند و این پارچه را با استفاده از بهترین الیاف و بوسیله دستگاه های پیشرفته و مدرن با رعایت استانداردهای لازم طراحی و تولید می کنند و در بازارهای داخلی و خارجی عرضه می نمایند.

آقای ایران مهر

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس مبارکی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09129675260

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: iranasofa_com@

instagram icon اینستاگرام: iranasofa_com@

instagram iconتوییتر: iranasofa@

instagram iconفیسبوک: iranasofa@

email icon ایمیل: mailto:info@iranasofa.com

مجموعه ایرانا مبل شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان راحتی و صندلی های آویز و تابی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید