مجموعه ایرانا مبل شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان راحتی و صندلی های آویز و تابی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز خرید پارچه مبلی طرح دار عمده

آنچه در این مقاله می خوانید ...

کاربرد های مختلف پارچه مبلی طرح دارسفارش پارچه مبلی طرح دار عمده

برای تغییر دادن دکوراسیون نمی توانید هزینه های گزاف را پرداخت کنید زیرا پر هزینه است مخصوصا در خصوص مبل ها اما امروزه تولید و مرکز خرید پارچه مبلی طرح دار عمده که مناسب برای روکش مبل ها گزینه بسیار خوب و مناسبی است که می توانید مورد استفاده قرار دهید. این پارچه ها به صورت عمده به فروش رسیده اند که حتی علاوه بر استفاده برای مبل می توان برای روکش کوسن ها نیز بکار برد زیرا تنوع رنگی آن بسیار بالا است.مرکز خرید پارچه مبلی طرح دار عمده

کاربرد های مختلف پارچه مبلی طرح دار

کاربرد های مختلف پارچه مبلی طرح دار پارچه تنوع بسیاری دارد مانند ساده، گل دار،، سنتی، ساتن، مازراتی، کرپ، کشی، نخی، و غیره که بسته به سلیقه ی شخص برای انتخاب داشته و می توانید استفاده های گوناگونی از آن ببرید.

پارچه مبلی moscow که برای مبل استفاده می شود باید ضخیم باشد تا پارچه ی زیرین قابل دید نباشد، اما هستند کسانی که پارچه ی قبلی را در آورده و دوباره از پارچه ی جدید استفاده می کنند اما اگر لایه زیرین بماند و شما روکش مجدد روی آن بیاندازید مقاومت بیشتر می شود.

خریداری مجدد مبل بسیار هزینه بر است اما با انتخاب پارچه های مبلی می توانید تغییر دکوراسیون به منزل بدهید و خودتان نیز از فضای جدید لذت ببرید، کیفیت این محصول درجه یک بوده به طوری که حتی اگر سالیان سال نیز از آن استفاده کنید هیچ گونه مشکلی ایجاد نمی شود.

دغدغه ای که بیشتر خانم ها دارند شستشوی پارچه ها بوده اما نگران نباشید زیرا این نوع پارچه ها نیز همانند بقیه قابل شستشو بوده و هیچ گونه کیفیت، رنگ، بافت خود را از دست نمی دهد و همانند روز اولش بوده و از همه مهم تر می توانید برای هر گونه مبلی از نظر ظاهری و هم تعداد نفرات آن که دارید سفارش دهید.

سفارش پارچه مبلی طرح دار عمده

سفارش پارچه مبلی طرح دار عمده سفارش پارچه مبلی soft طرح دار امروزه رو بورس بوده زیرا طرح های بسیار شیک و امروزی مطابق هر سلیقه ای وجود داشته تا خریداران بتوانند تهیه نمایند. خرید پارچه طرح دار را می توانید از سایت فروش این محصول تهیه کنید و همچنین با حوصله به سوالات شما پاسخ داده تا شما خریداران گرامی بتوانید یک انتخاب هوشمند و درستی داشته باشید.

با خرید این محصول می توانید یک دکوراسیون چیدمان جذاب داشته باشید که یک نوع تنوع است که حتما پیشنهاد می شود یکبار از نوع پارچه ها دیدن کنید که خودتان شیفته اش می شود، پس هرگز برای عوض کردن مبل های خانه هایتان به فکر تعویض آن نباشید بلکه با خرید یک پارچه طرح دار زیبا در کمترین زمان ممکن مبل های خود را تغییر بدهید.

آقای ایران مهر

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس مبارکی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09129675260

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: iranasofa_com@

instagram icon اینستاگرام: iranasofa_com@

instagram iconتوییتر: iranasofa@

instagram iconفیسبوک: iranasofa@

email icon ایمیل: mailto:info@iranasofa.com

مجموعه ایرانا مبل شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان راحتی و صندلی های آویز و تابی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید