مجموعه ایرانا مبل شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان راحتی و صندلی های آویز و تابی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز خرید پارچه مبلی گلدار جدید

آنچه در این مقاله می خوانید ...

بهترین پارچه مبلی گلدار جدیدفروش پارچه مبلی گلدار جدید

پارچه های مبلی یکی از محصولاتی هستند که در میان کشورهای مختلف طرفداران خاصی داشته و در مدل های مختلفی ارائه شده اند. مرکز خرید پارچه مبلی گلدار جدید، این محصولات را با پارچه هایی ارائه نمودند که دارای رنگ بندی مختلف بوده و تمامی سلایق را در بر می گیرد. مبل یکی از لوازمی است که در طول روز افراد زیادی بر روی آن می نشیند و به همین علت، پارچه آن باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا در طول مدت آسیب نبیند.

مرکز خرید پارچه مبلی گلدار جدید

بهترین پارچه مبلی گلدار جدید

بهترین پارچه مبلی گلدار جدید مهمترین فاکتوری که در هنگام خرید پارچه های مبلی باید به آن دقت داشته باشیم، نوع پارچه استفاده شده در محصول می باشد که با در نظر گرفتن مبلغی که می پردازید باید از کیفیت خوبی نیز برخوردار باشد.
یکی از ملاکهای دیگری که در خریدپارچه مبلی باید آن را مد نظر قرار دهید، زیبایی پارچه هایی است که توسط شرکت های تولیدی داخلی و خارجی ارائه شده است.

پس از پارچه های ایرانی که در بازار وجود دارد، پارچه های تولید کشور چین در این زمینه پیشتاز هستند و هر کدام از آنها با نوع پارچه مخصوصی بافته شده‌اند که برخی از این پارچه ها عبارتند از: پارچه مازراتی، ملیتا، ابریشم و مخمل که هر کدام دارای ضخامت مخصوصی می باشند.

مهمترین ویژگی های پارچه مبلی گلدار جدید:

  • قابل شستشو
  • تولید شده از الیاف مرغوب
  • دارای طرح و رنگ های متنوع
  • قابل استفاده در انواع مبل ها

نوعی از این پارچه مبلی ها در بازار وجود دارد که از پارچه نانو تولید شده اند و خاصیت ضد آب داشته که در هنگام ریختن مایعات بر روی آنها، درون الیاف پارچه نفوذ نکرده و مشکلی برای پارچه ایجاد نمی‌کنند.
گرانترین نوع پارچه مبلی که در بازار وجود دارد، پارچه های ابریشمی و مخمل هستند که با گذشت زمان پرز نمی‌دهند و قابل شستشو نیز می باشند. قیمت این نوع پارچه ها نسبت به سایر محصولات بالاتر بوده که در ابعاد و طرح و نقش های مختلفی توسط شرکت های داخلی و خارجی طراحی شده اند.

فروش پارچه مبلی گلدار جدید

فروش پارچه مبلی گلدار جدید فروش پارچه گلدار جدید توسط فروشگاه اینترنتی ما نیز ارائه می‌شود که شما می توانید آنها را به صورت عمده دریافت نمایید.
در هنگام خرید این نوع پارچه ها سعی کنید آنها را در رنگهای تیره ترین انتخاب نموده تا با گذشت زمان کمتر کثیف شده و نیاز کمتری به شستشو داشته باشند.
رنگهای روشن و شاد پارچه مبلی ها نیز بخاطر زیبایی که دارند، طرفداران زیادی داشته که شما می توانید آنها را با در نظر گرفتن نوع دکوراسیون منزل خود انتخاب نمایید.
برای خرید انواع پارچه مبلی می توانید با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید.

آقای ایران مهر

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس مبارکی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09129675260

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: iranasofa_com@

instagram icon اینستاگرام: iranasofa_com@

instagram iconتوییتر: iranasofa@

instagram iconفیسبوک: iranasofa@

email icon ایمیل: mailto:info@iranasofa.com

مجموعه ایرانا مبل شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان راحتی و صندلی های آویز و تابی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید