مجموعه ایرانا مبل شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان راحتی و صندلی های آویز و تابی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز خرید پارچه مبلی یزد تک گل

آنچه در این مقاله می خوانید ...

موارد استفاده از پارچه مبلی یزد تک گلتولید کنندگان پارچه مبلی یزد تک گل

پارچه ها بهترین پوشش دهی را روی مبلمان دارند که در طرح و رنگ و سایزهای مختلف تولید می شوند. پارچه مبلی یزد تک گل جز بهترین منسوجات بوده که بهترین طراحی را دارد و با جنس با کیفیت و بافت متراکم خود توانسته بیشترین سطح دوام و ماندگاری را داشته باشد. در مرکز خرید پارچه یزد دارای متراژهای مختلف بوده و افراد می توانند متناسب با نیاز و مصرف خود متراژ مورد نظر را به صورت متری و طاقه ای و کیلویی خریداری کنند.‌

مرکز خرید پارچه مبلی یزد تک گل

موارد استفاده از پارچه مبلی یزد تک گل

موارد استفاده از پارچه مبلی یزد تک گلپارچه مبلی moscow یزد تک گل جز بهترین منسوجات بوده که مصارف زیادی هم دارد. پوشش دهی مبل می تواند مهمترین موارد استفاده از این پارچه ها باشد که شما می توانید برای کفی و پشتی مبل از آنها استفاده کنید. شما می توانید به عنوان ملحفه هم از آنها استفاده کنید که به دلیل ضخامت بالا بیشترین مقاومت را دارند.

از دیگر موارد استفاده از آن می توانید به عنوان خشک کن ظروف نیز استفاده کنید که به صورت چند لایه است و می تواند رطوبت را درون خود جذب کند. زمانی که این پارچه روی مبل قرار می گیرد دچار ساییدگی و نخ کش شدن نمی شود و استحکام زیادی هم دارد.

پارچه های تک گل به دلیل ظرافت و زیبایی ظاهری که دارند بیشترین پوشش را به خود اختصاص می دهند. استفاده فراوان از این پارچه ها باعث شده تا سطح تولید هم به طور چشمگیری افزایش پیدا کند.

تولید کنندگان پارچه مبلی یزد تک گل

تولید کنندگان پارچه مبلی یزد تک گل تولید کنندگان برای تولید پارچه تک گل از بهترین الیاف استفاده می کنند. با توجه به رشد و شکوفایی خیلی مطلوب شرکت های تولیدی داخلی در زمینه تولیدات انواع پارچه مبلی امروز شاهد این امر هستیم که علاوه بر پوشش دادن کلیه بازارهای داخلی، حجم قابل توجهی از این محصولات به کشورهای خارجی نیز صادر می شود. این امر با درآمد ارزی که به همراه دارد باعث پیشرفت اقتصاد می شود.

از شاخصه های مهم برای صادرات پارچه مبلی soft می توان به قیمت، کیفیت،تنوع و گستردگی تولیدات و زیبایی پارچه ها اشاره کرد که این کشور به دلیل داشتن این شاخص ها توانسته در صادرات از دیگر کشورها پیشی گرفته و رتبه های برتر در این فعالیت را از آن خود نمایند.

این تولیدی با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و بهترین و با کیفیت ترین ماشین الات صنعتی تولید را انجام می دهد و تاکنون بسیار موفق بوده و توانسته با تولیدات درجه یک و مرغوب خود در پیشرفت اقتصادی ایران بسیار تاثیر گذار باشد. پارچه مبلی تولید شده از ضخامت بالایی برخوردار بوده و دچار پارگی و ساییدگی نمی شود.

آقای ایران مهر

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس مبارکی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09129675260

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: iranasofa_com@

instagram icon اینستاگرام: iranasofa_com@

instagram iconتوییتر: iranasofa@

instagram iconفیسبوک: iranasofa@

email icon ایمیل: mailto:info@iranasofa.com

مجموعه ایرانا مبل شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان راحتی و صندلی های آویز و تابی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید