مجموعه ایرانا مبل شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان راحتی و صندلی های آویز و تابی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

پخش عمده مبل راحتی پفکی اعلا

آنچه در این مقاله می خوانید ...

چگونگی تولید مبل راحتی پفکیفروشندگان مبل راحتی پفکی در کشور

مبل راحتی پفکی از جمله مبل های زیبا و با دوامی است که توسط شرکت های ایرانی تولید می شود. مبل پفکی با کیفیت اعلا تولید و به قیمت عمده در بازار پخش می گردد. در تهیه این نوع مبل از مقدار بسیار زیاری ابر و پشم استفاده می شود و سطح این مبل ها بسیار نرم و انعطاف پذیر می باشد.

پخش عمده مبل راحتی پفکی اعلا

چگونگی تولید مبل راحتی پفکی

چگونگی تولید مبل راحتی پفکی با توضیحاتی که در بالا خدمتتان ارائه دادیم ممکن است تمایل داشته باشید با چگونگی تولید مبل راحتی پفکی بیشتر آشنا شوید که در ادامه شما را بیشتر آشنا خواهیم کرد. برای تولید این نوع مبل ابتدا صندلی های چوبی مقاومی می سازند، این صندلی های چوبی در واقع اسکلت مبل ها به حساب می آیند و باید به قدری مقاوم ساخته شوند که تحمل وزن پارچه و پشم مبل را داشته باشند. سپس این صندلی های چوبی را با مقدار زیادی ابر پوش می دهند و سطح صندلی هارا کاملا می پوشانند.

بعد پارچه های مخصوص رویه مبل را به اندازه سایز مبل مورد نظر برش  داده و می دوزند،این کار فقط توسط افراد کاردان انجام می گیرد. پس از دوخت رویه مبل آن را به مبل نصب کرده و می دوزند. حالا مبل پفکی آماده است. تنها تفاوت مبل پفکی با دیگر انواع مبل استفاده مقدار زیادی پشم در تهیه آن می باشد. 

فروشندگان مبل راحتی پفکی در کشور

فروشندگان مبل راحتی پفکی در کشور فروشندگان مبل راحتی پفکی شرکت های تولید کننده ایرانی می باشند که از فروش مبل راحتی پفکی سود بسیار خوبی به دست می آورند. شرکت های بسیار زیادی در سر تا سر کشور به تولید این نوع مبل پرداخته اند. این شرکت ها تمام سعی و تلاش خود را می کنند تا بتوانند این نوع مبل را با بالاترین کیفیت تولید کرده و با مناسب ترین قیمت به فروش برسانند. هدف این شرکت ها از این همه سعی و تلاش این است که رضایت مشتریان خود را به دست بیاورند.

قیمت این نوع مبل مناسب و ارزان می باشد و این به دلیل ارزان بودن قیمت چوب و پشم می باشد. بخش عمده ای از مبل های پفکی تولید شده در شرکت‌های ایرانی به کشور های سر تا سر جهان صادرات می شود، مبل پفکی ایرانی محبوبیت بسیار زیادی مابین خریداران خارجی دارد. علت این همه محبوبیت این است که معمولا مبل های ایرانی کیفیت بسیار زیادی دارند و روز به روز به خریداران آن ها افزوده می شود. خریداران مبل پفکی معمولا آرایشگاه ها و تالار ها می باشند که از آن به عنوان صندلی انتظار استفاده می کنند.

آقای ایران مهر

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس مبارکی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09129675260

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: iranasofa_com@

instagram icon اینستاگرام: iranasofa_com@

instagram iconتوییتر: iranasofa@

instagram iconفیسبوک: iranasofa@

email icon ایمیل: mailto:info@iranasofa.com

مجموعه ایرانا مبل شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان راحتی و صندلی های آویز و تابی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید