مجموعه ایرانا مبل شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان راحتی و صندلی های آویز و تابی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

پخش پارچه مبلی درجه یک

آنچه در این مقاله می خوانید ...

مشخصات پارچه مبلی درجه یکسفارش پارچه مبلی درجه یک

پارچه فاستونی در طرح ها و رنگ های گوناگون به بازار عرضه شده است و کیفیت خوب نمونه سبب شده است که طرفداران زیادی آن را تهیه کنند.
پخش پارچه مبلی درجه یک، با توجه به این که به صورت عمده صورت می‌گیرد، توانسته است، قیمتی مناسب برای خریداران رقم زند و آن ها بتوانند نمونه‌ها را در اسرع وقت خریداری کنند.

پخش پارچه مبلی درجه یک

مشخصات پارچه مبلی درجه یک

مشخصات پارچه مبلی درجه یک امروزه استفاده از مبلمان در اکثر خانواده‌ها به چشم می‌خورد. به همین دلیل پارچه های مبلی که برای این نمونه ها به کار می رود، در انواع مختلف با برندهای گوناگون به بازار عرضه شده است.
آشنایی بیش تر با ویژگی‌های آن ها می‌تواند به شما کمک کند که نمونه‌هایی را خریداری کنید که بتوانید در طولانی مدت از آن ها استفاده کنید.
مشخصات پارچه مبلی درجه یک این گونه است که:

  • از ماده اولیه ای که دارای کیفیت می باشد، برای پارچه فاستونی مقدم استفاده شده است و نخ هایی که برای بافت آن ها به کار رفته است، به گونه‌ای است که رنگ آن ها ثابت می باشد و در هنگام شستشو هیچ گونه تغییری در حالت اولیه و رنگ ها به وجود نمی‌آید.
  • کیفیت خوب آن ها سبب شده است که دارای استحکام و مقاوم باشند و در مقابل عوامل درمانی و محیطی با گذشت زمان تغییر نکنند و بتوانند در بازه زمانی طولانی مورد استفاده قرار گیرند.
  • طرح‌های مختلف نمونه به بازار عرضه شده است که از رنگ‌های گوناگون برای آن ها به کار رفته است و همه افراد می‌توانند با توجه به سلیقه خود نمونه ها را خریداری کنند.
  • حالت ظاهری نمونه به گونه‌ای است که تراکم بافتی که برای آن ها در نظر گرفته می‌شود، بسیار محکم است و انسجام زیادی در بین بافت ها وجود دارد و همین عامل سبب می‌شود که هنگامی که پارچه ها بر روی فوم و اسفنج قرار می‌گیرند، حالت ظاهری زیبایی را به نمونه بدهند.

سفارش پارچه مبلی درجه یک

سفارش پارچه مبلی درجه یک افرادی که قصد خرید پارچه مبلی را دارند، می‌توانند سفارشات خود را در مراکز فروش، برای انواع پارچه مبلی درجه یک به ثبت رسانند و در اسرع وقت نمونه‌ها را دریافت کنند.
راهنمای خرید نمونه را می توانند، مشاهده نمایند و با اطلاعاتی که در راهنما برای آن ها ارائه شده است؛ آشنا شوند و با آگاهی کامل نمونه‌ها را خریداری کنند.
در پخش پارچه مبلی سعی شده است، سفارش پارچه درجه یک خریداران را، به صورت عمده و مستقیم انجام دهند تا بتوانند نمونه های با کیفیت و قیمت مناسب را در اختیار آن‌ها بگذارند؛ در پخش مستقیم قیمت پارچه همانند قیمت اولیه نمونه محاسبه می‌شود.

آقای ایران مهر

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس مبارکی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09129675260

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: iranasofa_com@

instagram icon اینستاگرام: iranasofa_com@

instagram iconتوییتر: iranasofa@

instagram iconفیسبوک: iranasofa@

email icon ایمیل: mailto:info@iranasofa.com

مجموعه ایرانا مبل شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان راحتی و صندلی های آویز و تابی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید