مجموعه ایرانا مبل شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان راحتی و صندلی های آویز و تابی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

پخش پارچه مبلی مازراتی عمده

آنچه در این مقاله می خوانید ...

دلیل محبوبیت پارچه مبلی مازراتیفروشنده پارچه مبلی مازراتی عمده

پارچه مبلی مازراتی پارچه ای با تنوع طرح و رنگ بالا است که امروزه در دنیای مبلمان جایگاه ویژه ای پیدا کرده است. این پارچه در تولیدی های ایران تولید و به بازار جهانی عرضه می شود. از این رو، قیمت آن نسبت به نمونه های خارجی بسیار ارزان تر است. مرکز پخش پارچه مبلی مازراتی عمده، به منظور جلوگیری از گران فروشی و دسترسی همه افراد به جنسی اصل و مرغوب، فعالیت خود را به صورت غیر حضوری گسترش داده است که با استقبال بسیار خوبی نیز مواجه شده است.

پخش پارچه مبلی مازراتی عمده

دلیل محبوبیت پارچه مبلی مازراتی

دلیل محبوبیت پارچه مبلی مازراتی پارچه فاستونی، به خاطر قیمت مناسب و کیفیت عالی، جایگاه ویژه ای در بین تولید کنندگان مبلمان پیدا کرده است. این پارچه در تولید مبل، پرده، صندلی و سرویس خواب مورد استفاده قرار می گیرد. البته این پارچه بیشتر مناسب سبک های اسپرت و راحتی می باشد. در ادامه با دلایل محبوبیت پارچه مبلی مازراتی آشنا می شوید.

۱٫ کیفیت فوق العاده

از اصلی ترین ویژگی این محصول که آن را از سایر پارچه ها متمایز کرده، کیفیت آن است.پارچه فاستونی مقدم کیفیت فوق العاده ای نیز دارد و به هیچ عنوان خراب نمی شوند و شکل اولیه و جذاب خود را از دست نخواهند داد. اگر دلتان را نزند هرگز نیاز به تعویض روکش نخواهید داشت.

۲٫ مقاومت بی نظیر

مقاومت این نوع پارچه در برابر عوامل خارجی بسیار زیاد است. تنها موردی که می تواند سبب آسیب شدن به آن شود جسم تیزی همچون چاقو، قیچی و … است.

۳٫ شستشوی راحت

شستشوی راحت همواره جز کاندید های اولیه یک رومبلی است. این روکش ها به راحتی با دستمال و مایع شستشو تمیز و براق خواهند شد و هیچگونه جای لکی باقی نخواهد ماند.

۴٫ غیر قابل نفوذ

اگر در خانه کودک و یا حیوان خانگی دارید، رومبلی مازراتی بهترین انتخاب است. هم زود تمیز می شود و هم در مقابل مایع غیر قابل نفوذ است. اگر یک لیوان آب روی مبل بریزد سریعا پاک می شود و آب به بافت مبل نفوذ نخواهید کرد.

۵٫ ضد حساسیت

شاید اگر از رومبلی های چرم استفاده کرده باشید در نشستن طولانی مدت احساس تعریق و خارش کنید ولی رومبلی مازراتی، هیچگونه حساسیت و خارشی برای پوست ایجاد نمی کند

فروشنده پارچه مبلی مازراتی عمده

فروشنده پارچه مبلی مازراتی عمده فروشنده پارچه مازراتی عمده، موفق شده است با فروش بیش از ۱۰۰۰ توپ در ماه جاری، عنوان پر فروش ترین محصول سال را به خود اختصاص دهد.

این محصول به دلیل ویژگی هایی که در قسمت قبل گفته شد پارچه ای بسیار مناسب برای روکش مبلمان می باشد که به خاطر تنوع بالا در رنگ های روشن تا تیره برای همه انواع مبلمان مناسب می باشد.

این پارچه یک محصول صادراتی می باشد که علاوه بر تامین نیاز کشور، به سایر کشور های جهان نیز صادر می گردد و هر روزه شاهد فروش بیش از پیش این محصول با کیفیت ایرانی هستیم.

آقای ایران مهر

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس مبارکی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09129675260

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: iranasofa_com@

instagram icon اینستاگرام: iranasofa_com@

instagram iconتوییتر: iranasofa@

instagram iconفیسبوک: iranasofa@

email icon ایمیل: mailto:info@iranasofa.com

مجموعه ایرانا مبل شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان راحتی و صندلی های آویز و تابی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید