مجموعه ایرانا مبل شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان راحتی و صندلی های آویز و تابی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

کارخانه تولیدی مبل راحتی تاجدار

آنچه در این مقاله می خوانید ...

معرفی مبل راحتی تاجدار باکیفیتخرید مبل راحتی تاجدار جدید

قیمت مبل راحتی تاجدار و شیک با چوب و پارچه درجه یک در بهترین رنگ ها و کیفیت ها و با جدیدترین مدل ها عرضه می گردد. بهترین نوع مواد اولیه و چوب مرغوب به همراه پارچه مبلی در طرح های بسیار شیک و با دوام برگرفته از فناوری نانو در این محصول به کار رفته است. 

کارخانه تولیدی مبل راحتی تاجدار

معرفی مبل راحتی تاجدار باکیفیت

معرفی مبل راحتی تاجدار باکیفیت کارخانه مبل راحتی، بهترین و لوکس ترین انواع مبل راحتی تاجدار باکیفیت را در سبک های جدید  و بسیار راحت و تهیه شده از بهترین و مقاوم ترین نوع چوب با بکار بردن پارچه های جنس اعلادر شیراز تهیه و عرضه می کنند.

این محصولات در انواع ساده و طرح دار با بهترین مواد اولیه تولید می گردند. زیبایی فوق العاده و خیره کننده ای به دکوراسیون داخلی منزل می بخشند. راحتی،  تنوع در بافت، طرح و ماندگاری بالا از ویژگی های این کالا می باشد

انواع مختلف  سبک مبل های تهیه شده را می توان اینچنین تقسیم بندی کرد؛ سبک کلاسیک، سبک مدرن، سبک سلطنتی، سبک راحتی با نازل ترین قیمت و با کیفیت ترین محصول از طریق این مرکز فروش عرضه می گردد.

عرضه کننده مبل استیل خورشیدی راحتی تاجدار با کیفیتی بی نظیر و پارچه های اعلا و مرغوبیت بالای نوع چوب در نمایندگی های تمامی شهر ها ارسال می گردد.

خرید مبل استیل یا سلطنتی تاجدار راحتی انتخابی بسیار شایسته جهت مهمانی ها و مراسمات شما می باشد، این مبل زیبا در أنواع مختلف با مدل های متنوع و پارچه های انتخابی توسط مشتری با بهترین کیفیت تهیه می گردد.

این محصول در دو نوع هفت نفره و نه نفره موجود می باشد، کلاف به کار رفته در این نوع مبل از چوب های بلوط، گردو و راش می باشد، کف مبل از فوم سرد درجه بوده و در انواع بسیار زیبایی از رنگ های فندقی، صدفی، نقره ای، استخوانی، ورق طلا تولید و تهیه می گردد.

تاج در مبلمان راحتی در وسط قرار گرفته و با هنر دست منبت کاران حرفه ای در بهترین طرح ها طراحی گردیده است. نمایندگی مبل خورشیدی مفتخر است مبل استیل یا سلطنتی را با بهترین جنس و کیفیتی بینظیر در شیک ترین سبک برای شما عزیزان با قیمت بسیار مناسب عرصه کند.

صادرات مبل سلطنتی به علت زیبایی خاصش بسیار پر طرفدار بوده و به بازار های داخلی و خارجی صادر می گردد.

خرید مبل راحتی تاجدار جدید

خرید مبل راحتی تاجدار جدید خرید مبل راحتی تاجدار جدید در نهایت درجه کیفیت و نهایت تنوع و رنگ بندی در بهترین نوع چوب و پارچه از طریق این نمایندگی صورت گرفته و سفارشات به اقصی نقاط کشور صورت می پذیرد.

انتخاب مبل راحتی تاجدار  در مقایسه با انواع مبل های دیگر به علت سادگی قیمت بسیار مناسب تری دارد و بهترین انتخاب برای طراحی دکوراسیون روبروی تلویزیون یا اتاق نشیمن می باشد.

 انواع  مبل با کیفیت بالا و بسیار پر تنوع در طرح و رنگ توسط برترین شرکت های تولیدی به صورت کاملا مستقیم و با قیمت های عالی  به بازار ارائه می شود.  

قیمت این کالا با توجه به فاکتور های معینی تعیین می گردد. هر چقدر مواد اولیه درجه یک تر و مرغوب تر باشند ارزش این محصول افزایش می یابد.

آقای ایران مهر

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس مبارکی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09129675260

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: iranasofa_com@

instagram icon اینستاگرام: iranasofa_com@

instagram iconتوییتر: iranasofa@

instagram iconفیسبوک: iranasofa@

email icon ایمیل: mailto:info@iranasofa.com

مجموعه ایرانا مبل شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان راحتی و صندلی های آویز و تابی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید