مجموعه ایرانا مبل شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان راحتی و صندلی های آویز و تابی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تهیه عمده مبل راحتی پایه چوبی

آنچه در این مقاله می خوانید ...

فرآیند تولید مبل راحتی پایه چوبی درجه یکفروش ویژه مبل راحتی پایه چوبی در شهر یزد

برخلاف گذشته، امروزه ؛ با شهر نشینی و ویلا نشینی، همه به سوس تجملات رفته اند. به شکلی که دیگر کسی از پشتی برای نشستن استفاده نمی کند. اگر می خواهید پشتی ببینید، باید به خانه ی مادربزرگ های خود مراجعه کنید و یا به مساجد. معمولا غیر این دو، جایی پشتی پیدا نمی شود. چون بعضی ها هم پا و کمرشان درد می کند و نمی توانند روی زمین بنشینند. با این وجود مبل های راحتی به وجود آمدند. با نشستن روی این مبل ها بسیار راحت خواهید بود تا حدی که ممکن است شما را خواب بگیرد. مبل راحتی پایه چوبی را می توانید از نجاری ها و مبل سازی ها به صورت عمده خریداری کنید.

تهیه عمده مبل راحتی پایه چوبی

فرآیند تولید مبل راحتی پایه چوبی درجه یک

فرآیند تولید مبل راحتی پایه چوبی درجه یک

تولید مبل راحتی و ساخت آن چندان کار سخت و طاقت فرسایی هم نیست. در ابتدا باید درختان را در جنگل برید. شاید از این قسمت کار بدانید، بهتر باشد. همینطور که شما در حال راحتی می باشد، کلی درخت قطع شده اند. در مرحله بعد درختان را به چوب بری ها و نجاری ها می آورند و در آن جا با برش دادن و قطعه قطعه کردن ان ها، به اندازه ی یک مبل راحتی در می آورند. بعد از چسباندن قطعه های مختلف به هم با چسب و میخ، نوبت به آن می رسد که به مبل سازی بروند و اسفنج ها و فنر ها جا گذاری شوند. این قسمت کار کمی سخت تر می باشد و نیازمند حوصله و صبر زیادی است. کسی که مبل سفارش می دهد باید قبل ساخته شدن مبل نسبت به رنگ و طرح پارچه مبل اقدام کند و آن را برگزیند. در هنگام فنر گذاری، نصب روکش و پارچه مبل نیز توسط مبل ساز انجام می شود. باید حتما به مبل ساز این نکته را گوشزد کنیم که در هنگام ساخت، حتما از ابزار و وسایل مناسبی بهره بگیرد تا یک مبل با کیفیتی به دست ما برسد. برای مثال از بهترین چسب ها و با کیفیت ترین آن ها استفاده کند. از بهترین و با دوام تربن فنر ها برای این کار استفاده کند. از میخ های بلند و محکمی استفاده کند. و در نهایت خود ما هم از بهترین و با کیفیت ترین پارچه برای مبل خود انتخاب کنیم. درست است که کمی قیمت آن بالا می رود اما حداقل یک مبل راحتی درجه یک و با کیفیت خواهیم داشت و سال های سال برایمان کار می کند.

فروش ویژه مبل راحتی پایه چوبی در شهر یزد

فروش ویژه مبل راحتی پایه چوبی در شهر یزد

فروش مبل راحتی پایه چوبی در اکثر شهر ها و استان ها مانند یزد، انجام می شود. یزد یکی از قدیمی ترین و سنتی ترین مکان هایی است که در آن تولید مبل راحتی چوبی ار سال های قبل رونق داشته است. در این شهر با وجود پارچه ها زیبا می توان مبل های بسیار خارق العاده ای را تولید کرد. این نکته هم توجه کنید که با وجود تولیدی های مبل زیادی که در این استان وجود دارد، باعث شده است که قیمت این مبل ها در این شهر بسیار پایین باشد. ار قصد خرید مبل راحتی به صورت عمده دارید می توانید به شهر یزد مراجعه کنید و یا اینکه روش امروزی و جدید را امتحان کنید و با مراجعه اینترنتی به وب سایت های معتبر، از آن جا اقدام به خرید کنید.

آقای ایران مهر

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس مبارکی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09129675260

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: iranasofa_com@

instagram icon اینستاگرام: iranasofa_com@

instagram iconتوییتر: iranasofa@

instagram iconفیسبوک: iranasofa@

email icon ایمیل: mailto:info@iranasofa.com

مجموعه ایرانا مبل شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان راحتی و صندلی های آویز و تابی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید