مجموعه ایرانا مبل شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان راحتی و صندلی های آویز و تابی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مراکز تولید تاب ریلکسی باغی با قیمت مناسب

آنچه در این مقاله می خوانید ...

همه چیز درباره مشخصات تاب ریلکسی باغیتوزیع انبوه تاب ریلکسی باغی با قیمت مناسب

مراکز تولید تاب ریلکسی باغی با قیمت مناسب این محصول را در اختیار همه قرار داده اند تا همه ی افراد از آن استفاده نمایند. قیمت تاب ریلکسی بسیار ارزان است این محصول به دلیل محبوبیت بالایی که دارد افراد زیادی از آن استفاده می کنند. در بسته بندی های مختلفی وجود دارد در ادامه شما را با مشخصات تاب ریلکسی باغی آشنا می کنیم مطالب زیررا بخوانید.

مراکز تولید تاب ریلکسی باغی با قیمت مناسب

همه چیز درباره مشخصات تاب ریلکسی باغی

همه چیز درباره مشخصات تاب ریلکسی باغی تاب ریلکسی باغی یکی از انواع تاب هایی است که طرفداران زیادی دارد این تاب کارایی زیادی دارد و افراد زیادی به دنبال تهیه و خرید ان هستند. در اندازه های مختلف با رنگ های زیبایی وجود دارد همان طوذ که از اسم آن مشخص است باعث می شود حس آرامشی به فرد دهد این محصول بسیار زیبا است و در مدل های مختلفی وجود دارد از خرید و درست کردن آن پشیمان نمی شوید.

در این مقاله سعی خواهیم کرد از صفر تا صد آموزش بافت تاب ریلکسی را برای شما خوانندگان عزیز شرح دهیم، وسایل مورد نیاز برای بافت این تاب شامل موارد زیر است: دو قطعه چوب به قطر 3 سانتیمتر و با طول 130 سانتیمتر برای پهلوی تاب دو قطعه چوب دیگر برای بخش بالا و پایین تاب به قطر 7 سانتیمتر و طول 70 سانتیمتر 160 متر طناب با ضخامت بالا این تاب را با استفاده از گره های ساده که یک گره پایه است می بافیم، .

چوب های کوچکتر از هر دو لبه حدود 5 سانتیمتر به داخل آمده و یک سوراخ برای عبور پیچ ایجاد کنید، در فاصله 5 سانتیمتری لبه چوب بزرگتر هم یک سوراخ به اندازه سوراخ چوب کوچکتر بزنید و از ان 5 سانتیمتر فاصله بگیرید و در هردو انتهای چوب بزرگتر یک سوراخ دیگر به اندازه طناب روی آن ایجاد کنید.

توزیع انبوه تاب ریلکسی باغی با قیمت مناسب

توزیع انبوه تاب ریلکسی باغی با قیمت مناسب تولید کنندگان انبوه تاب ریلکسی باغی ، این محصول را با استفاده از طراحی های شیک و خلاقانه تولید می کنند، رنگ های زیبا و متنوع و نیز مواد اولیه مرغوب از ویژگی های این محصول می باشد تا رضایت تمام خریداران را جلب کند.

این تاب به گونه ای ساخته شده است که هم در داخل ساختمان و ویلا و هم در محیط باز و محوطه بیرونی قابلیت کاربرد دارد، کیفیت و استحکام این محصول به دلیل پایه های آهنی آن بسیار بالا است، تولید کنندگان این محصول را با قیمت مناسب و مقرون به صرفه و به صورت عمده عرضه می کنند.

این محصول در ابعاد یک و دو نفره و مدل های متنوع تولید شده و امکان خرید و سفارش انبوه آن از طریق نمایندگی معتبر برای همه مشتریان ممکن می باشد.

آقای ایران مهر

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس مبارکی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09129675260

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: iranasofa_com@

instagram icon اینستاگرام: iranasofa_com@

instagram iconتوییتر: iranasofa@

instagram iconفیسبوک: iranasofa@

email icon ایمیل: mailto:info@iranasofa.com

مجموعه ایرانا مبل شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان راحتی و صندلی های آویز و تابی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید