مجموعه ایرانا مبل شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان راحتی و صندلی های آویز و تابی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تهیه مبل کلاسیک خاص با ارزان ترین قیمت

آنچه در این مقاله می خوانید ...

دلیل محبوبیت مبل کلاسیک خاص چیست؟انواع مبل کلاسیک خاص با قیمتی مناسب

همه ما به خوبی محصولات چوبی و مبلمان را می‌شناسیم و می‌دانیم این محصولات امروزه تا چه حد برای خانه ها الزامی است. مبلمان ها در انواع مختلف و صدها نوع طرح و نقش متنوع عرضه می‌شود. تهیه مبل کلاسیک خاص برای خانه هایی با دکوراسیون کلاسیک و معاصر یکی از نیاز ها و درخواست های مشتریان بسیاری در سراسر دنیا است. در این مقاله قصد داریم تا اطلاعات مفیدی را در رابطه با مبلمان کلاسیک در اختیار شما قرار دهیم. 

تهیه مبل کلاسیک خاص با ارزان ترین قیمت

دلیل محبوبیت مبل کلاسیک خاص چیست؟

دلیل محبوبیت مبل کلاسیک خاص چیست؟ نام کلاسیک ریشه در کلمه لاتینی دارد و زمانی که نام آن را می‌شنوید ممکن است به یاد مبلمان قدیمی و سنتی بیفتید، اما برعکس این تصور مدل های کلاسیک به هیچ عنوان قدیمی نیستند بلکه ریشه در هنرهای اصیل دارد. داشتن مدل های خاص و طراحی های اصیل همگی نشان دهنده سبک کلاسیک هستند. سبک مبلمان کلاسیک ریشه در کشورهای اروپایی دارد و برای اولین در ایتالیا طراحی شد. همانطور که دیده اید، سبک مبلمان کلاسیک دارای نقش و نگار های بسیار اصیل و سنتی دارد که در کنار سبک جذاب خود از شکوه و جلال خاصی برخوردار است.

این سبک دارای نشان های مخصوص به خود برای تشخیص در بین صدها نوع مبلمان هستند، استفاده از خطوط منحنی در فضاهای نسبتا کوچک و همچنین با ریزه کاری ها و پیچیدگی های زیاد به عنوان سبک خاص و مورد پسند در جوامع بسیاری شناخته شده است. خانواده های ایرانی سبک مبلمان کلاسیک را بیش از جوامع دیگر استفاده می‌کنند. سبک های ایتالیایی، فرانسوی و آلمانی تا حدودی با این سبک شناخته می‌شوند. 

انواع مبل کلاسیک خاص برای تمامی سلیقه های مختلف برای مشتریان علاقه مند به داشتن این نوع سبک امکان پذیر است و مشتریان می‌توانند صدها نوع طرح، رنگ، و ریزه کاری های متنوع را بر اساس سلیقه خود انتخاب نمایند. امروزه کشورهای خاورمیانه و عربی بیش از کشورهای اروپایی از این سبک مبلمان استفاده می‌کنند.

نمونه هایی از محبوب ترین و پرمصرف ترین مبلمان کلاسیک می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • مصری
  • شهرزاد
  • آرتین
  • پراگا
  • فرانسوی
  • کارن

انواع مبل کلاسیک خاص با قیمتی مناسب

انواع مبل کلاسیک خاص با قیمتی مناسب همانطور که گفته شد، انواع مبلمان کلاسیک موجود برای سفارش از تنوع بسیار بالایی از لحاظ رنگ، طرح، و حک کاری ها برخوردار است. قیمت مبلمان کلاسیک در مقایسه با مبلمان راحتی بالاتر است و برای تهیه آن می‌توانید یکی از صدها نوع مختلف این سبک را تهیه نمایید. به رنگ و حک کاری های موجود بر روی مبلمان توجه نمایید و براساس آن بهترین مبلمان متناسب با دکوراسیون خانه خود را انتخاب نمایید.

قیمت مبل کلاسیک خاص بستگی به چوب استفاده شده، پارچه آن، ریزه کاری و کنده کاری های دسته مبل، طراحی، و موارد دیگری دارد. مشتریان می‌توانند بیش از صدها نوع مبلمان کلاسیک خاص را در قیمت های بسیار مناسب و به صرفه با ضمانت تهیه نمایند. 

آقای ایران مهر

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس مبارکی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09129675260

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: iranasofa_com@

instagram icon اینستاگرام: iranasofa_com@

instagram iconتوییتر: iranasofa@

instagram iconفیسبوک: iranasofa@

email icon ایمیل: mailto:info@iranasofa.com

مجموعه ایرانا مبل شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان راحتی و صندلی های آویز و تابی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید