مجموعه ایرانا مبل شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان راحتی و صندلی های آویز و تابی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

نمایندگی انواع مبل راحتی خیلی شیک در سراسر کشور

آنچه در این مقاله می خوانید ...

دلیل مرغوبیت مبل راحتی خیلی شیک چیستنرخ نهایی مبل راحتی خیلی شیک درجه یک

در حال حاضر نمایندگی انواع مبل کلاسیک فرانسوی در سراسر کشور اقدام به توزیع و فروش انواع گوناگونی از این مبل‌ها با قیمت بسیار مناسبی کرده است. در واقع این محصول با توجه به کیفیت و مرغوبیتی که دارد از قیمت متفاوتی برخوردار می باشد.

نمایندگی انواع مبل راحتی خیلی شیک در سراسر کشور

دلیل مرغوبیت مبل راحتی خیلی شیک چیست

دلیل مرغوبیت مبل راحتی خیلی شیک چیست

مبل راحتی درجه یک یکی از مهمترین لوازم مورد استفاده در اکثر خانه های ایرانی می باشد. در واقع قرن ۱۹ میلادی در ایالات متحده آمریکا مبل های راحتی ساخته شدند و می توان گفت که این مبل‌ها بیش از ۲۰۰ سال قدمت دارند و در قالب های دو نفره، سه نفره و یا یک نفره تولید می شوند.

وقتی که به مبل های راحتی نگاه کنید می‌بینید که در بدنه این محصولات چوبی دیده نمی شود و پایه های کوتاهی دارند و دسته های پهن، و در مقایسه با مبلمان استیل از قیمت بهتری برخوردار هستند و در عین حال نسبت به مبلمان استیل ابعاد کوچکتری هم دارند.

موادی که برای ساخت این نوع از مبل‌ها به کار می رود به نوعی تعیین‌کننده دوام و قیمت این مبل‌ها هستند زیرا بدنه اصلی مبل می تواند از چوب های مختلف باشد که هرکدام استحکام و ویژگی‌های خاص خودش را دارد و همچنین پارچه ای که به عنوان روکش سراسر ظاهر مبل را می پوشاند می‌تواند جنس های مختلفی داشته باشد.

پس در حالت کلی می توان گفت که مبل سلطنتی ملایر مبلی است که تمام آن چرم و یا پارچه مبلی باشد.به بیان دیگر مبل راحتی باید به گونه ای باشد که افراد هنگام استفاده از آنها تمام حس راحتی داشته باشند. به بیانی این مبل‌ها نباید سبب ایجاد تعریق زیر افراد شده و همچنین با حالت ارگونومی ساخته شده باشند.

هم اکنون در بین انواع مبلمانی که افراد برای منازل خود و همچنین محیط کار و غیره فراهم می کنند مبل های راحتی جزو آن دسته از مبل‌هایی بوده که طرفداران بسیار زیادی دارند و تا حدود بسیار زیادی در بین مردم جا افتاده‌اند و خانواده‌ها تمایل دارند که حداقل یک دست از این مبلمان را در منزل خود در قسمت پذیرایی و نشیمن داشته باشند.

هم اکنون انواع مبل های راحتی به صورت «ال شکل»، «فوتون»، «فانتزی»، «لاوست» و غیره در بازار عرضه می شود.

نرخ نهایی مبل راحتی خیلی شیک درجه یک

نرخ نهایی مبل راحتی خیلی شیک درجه یک

مبل راحتی را می توان به عنوان یکی از زیباترین محصولاتی دانست که هم سبب راحتی شما شده و هم دکوراسیون خانه‌تان را زیباتر نشان می دهد. در واقع نرخ مبل راحتی خیلی شیک با توجه به عوامل متعددی تعیین می شود. از جمله مهمترین این عوامل می توان به کیفیت چوب مورد استفاده و مواد به کار رفته در آن به همراه برند سازنده آن اشاره نمود.

آقای ایران مهر

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس مبارکی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09129675260

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: iranasofa_com@

instagram icon اینستاگرام: iranasofa_com@

instagram iconتوییتر: iranasofa@

instagram iconفیسبوک: iranasofa@

email icon ایمیل: mailto:info@iranasofa.com

مجموعه ایرانا مبل شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان راحتی و صندلی های آویز و تابی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید