مجموعه ایرانا مبل شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان راحتی و صندلی های آویز و تابی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش پارچه مبل مکس

آنچه در این مقاله می خوانید ...

پارچه مبل مکس بهتره یا مازراتی؟قیمت پارچه مبل مکس

فروش پارچه مبل مکس با بهترین کیفیت و قیمت به صورت آنلاین انجام می شود به طوری که مشتریان در سراسر کشور می توانند به راحتی خرید خود را انجام دهند پارچه مبلی مکس روی سطح آن برجستگی های به شکل لوزی های کوچک دیده می شود و شبیه مخمل می باشد.

فروش پارچه مبل مکس

پارچه مبل مکس بهتره یا مازراتی؟

پارچه مبل مکس بهتره یا مازراتی؟

پارچه مبل مکس بهتر از پارچه مازراتی می باشد چون قیمت ارزان تری دارد و این می تواند در شرایط اقتصادی امروزه مقرون به صرفه باشد پارچه مکس نقطه نقطه است ولی نسبت به پارچه مازراتی خط های در دهم تنیده ندارد.

پارچه مکس دارای لوزی های ریزی و منظمی می باشد که این خطوط در پارچه مازراتی وجود ندارد این دو پارچه برادر دو قلوی هم می باشند ولی از نظر طرح و نقش با هم تفاوت دارند همان طور که در بالا ذکر شده پارچه مکس نقوش لوزی شکل و ریزی دارد که پارچه مازراتی فاقد این نقوش می باشد.

پارچه مکس در رنگ های مختلفی تولید می شود به طوری که شما بدون محدودیت و با دست بازتری می توانید رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کنید و از ویژگی های مهم آن این می باشد که خواب ندارد و با گذشت زمان دچار کچلی و تغییر رنگ نمی شود و به راحتی قابل شست و شو می باشد.

قیمت پارچه مبل مکس

قیمت پارچه مبل مکس

قیمت پارچه مبل مکس به عوامل مختلفی بستگی دارد که به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • ضخامت
  • طرح و مدل
  • رنگ
  • نوع پارچه
  • کیفیت
  • تغییرات نرخ ارز
  • نحوه خرید و فروش

علاوه بر این که قیمت پارچه مکس ارزان است این نمونه پارچه مزیت های فراوان دیگری هم دارد به عنوان نمونه سبک و انعطاف پذیر می باشد و قیمت مناسب آن باعث شده بهترین جایگزین برای پارچه های مبلی گران قیمت باشد.

پارچه مبل مکس ایرانی تراکم و استحکام بالای دارد و همین باعث شده دوام آن افزایش یابد و شما بتوانید سال ها از آن استفاده کنید بدون این که نیازی به پرداخت هزینه دوباره برای خرید پارچه مبلی داشته باشید.

پارچه های مبلی ایرانی از جمله پارچه مکس کش نمی آیند به طوری که با گذشت زمان پارچه از روی مبل برداشته نمی شود و شما می توانید به راحتی روی آن بنشینید.

سبک بودن آن باعث شده شما بتوانید به راحتی آن را جا به جا کنید این نمونه پارچه مبلی برای مبل های راحتی بیشترین کاربرد را دارد و در رنگ های مختلفی تولید می شود و شما می توانید به راحتی مطابق با سلیقه و دکوراسیون منزل خود رنگ مورد نظرتان را انتخاب کنید.

پارچه های مبل ایرانی علی الخصوص پارچه مکس با پیشرفته ترین دستگاه های روز دنیا تولید شده اند به همین دلیل کیفیت و مقاومت عالی دارند.

آقای ایران مهر

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس مبارکی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09129675260

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: iranasofa_com@

instagram icon اینستاگرام: iranasofa_com@

instagram iconتوییتر: iranasofa@

instagram iconفیسبوک: iranasofa@

email icon ایمیل: mailto:info@iranasofa.com

مجموعه ایرانا مبل شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان راحتی و صندلی های آویز و تابی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید