مجموعه ایرانا مبل شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان راحتی و صندلی های آویز و تابی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تاب ریلکسی یک نفره؛ دارای تحمل وزن ۳۰۰ کیلوگرم

آنچه در این مقاله می خوانید ...

تاب ریلکسی یک نفرهمشخصات تاب ریلکسی یک نفرهخرید تاب ریلکسی یک نفرهقیمت تاب ریلکسی یک نفره + خرید و فروشپاسخ به ۲ سوال درباره تاب ریلکسی

تاب ریلکسی یک نفره همانطور که از نامش پیدا است مکانی شیک و راحت برای آرامش و استراحت است که ذهن و بدن را آرام و ریلکس کند.

تاب ریلکسی یک نفره

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که قسمتی از خانه را به محیطی دنج و آرامش بخش برای استراحت تبدیل کنید تا بتوانید ساعاتی از روز را در فضایی دوست داشتنی ریلکس کنید؟

تصور چنین مکانی نیز آرامش بخش و دوست داشتنی است و برخلاف نظر برخی افراد که محیط های بزرگ را مناسب این کار می دانند می توان در محیطی کوچک نیز چنین فضایی را ایجاد کرد.

شما می توانید با استفاده از تاب ریلکسی گوشه ای کوچک از اتاق یا پذیرایی خود را به مکانی دنج برای استراحت بین روز قرار دهید و هر طور که دوست دارید آن محیط را تزئین کنید.

مشخصات تاب ریلکسی یک نفره

تاب ریلکسی یک نفره از یک سبد بزرگ بافته شده یک پایه فلزی محکم و بزرگ و یک نگهدارنده تشکیل شده است و ظاهری گرد و دنج دارد که ناخودآگاه حس آرامش را منتقل می کند.

سبد تاب ریلکسی یک نفره به وسیله نخ های کنف با طرح های متفاوت به هم بافته شده و یا از جنس پلکسی ساخته شده که نمایی شیشه ای نیز دارد

تاب ریلکسی یک نفره در طرح ها و رنگ های مختلف می تواند مناسب سلیقه های متفاوت باشد و در انواع یک نفره دو نفره و تختی وجود دارد که مدل یک نفره آن وزنی در حدود ۱۳۵ و دو نفره ۳۰۰ کیلوگرم را تحمل می کند

فروشگاه مرکزی تاب ریلکسی کوچک

خرید تاب ریلکسی یک نفره

تاب ریلکسی یک نفره در انواع و مدل های بسیار متنوعی عرضه شده است که شما می توانید متناسب با نیاز خود بهترین نوع آن را خرید نمایید و از آن لذت ببرید.

یکی از مواردی که حتما باید به آن دقت کنید محیط قرار گرفتن این صندلی است چنانچه این صندلی را برای محیط خانه انتخاب می کنید دارای شرایطی کاملا متفاوت از فضای باز مانند باغ است.

صندلی های قابل استفاده در فضای باز مانند حیاط و باغ حتما باید از متریالی متناسب با فضای بیرونی برخوردار باشند تا در برابر آفتاب و تغییرات جوی به سرعت تخریب نشود.

قیمت تاب ریلکسی یک نفره + خرید و فروش

قیمت تاب ریلکسی یک نفره به عوامل مختلفی وابسته به ابعاد تاب یکی از مهم ترین عوامل قیمت گذاری آن به شمار می رود.

جنس بدنه و پارچه نیز یکی دیگر از عوامل مهم و موثر در قیمت نهایی این محصول است طبیعی است که جنس با کیفیت تر قیمت بالاتری نیز دارد.

آپشن های ایجاد شده در تاب نیز نوع دیگری از عوامل موثر در قیمت تاب ریلکسی  به شمار می رود.

برند محصول نیز یکی دیگر از عوامل قیمت گذاری آن به شمار می رود.

قیمت این محصول با توجه به فاکتورهای گفته شده و عوامل موثر بر قیمت گذاری از ۱٫۵۰۰٫۰۰۰ تا ۳٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

مشاوران فروش این مجموعه می توانند برای خرید و مقایسه کالاها در کنار شما باشند و بهترین نوع این محصول را متناسب با نیازتان به شما پیشنهاد دهند کافیست با شماره درج شده ارتباط بگیرید.

پاسخ به ۲ سوال درباره تاب ریلکسی

۱: تاب فلزی چه حالتی دارد؟

تاب ریلکسی از یک سبد بزرگ بافته شده یک پایه فلزی محکم و بزرگ و یک نگهدارنده تشکیل شده است و ظاهری گرد و دنج دارد که ناخودآگاه حس آرامش را منتقل می کند.

۲: تاب ریلکسی مناسب چه فضایی است؟

صندلی های قابل استفاده در فضای باز مانند حیاط و باغ حتما باید از متریالی متناسب با فضای بیرونی برخوردار باشند تا در برابر آفتاب و تغییرات جوی به سرعت تخریب نشود

آقای ایران مهر

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس مبارکی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09129675260

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: iranasofa_com@

instagram icon اینستاگرام: iranasofa_com@

instagram iconتوییتر: iranasofa@

instagram iconفیسبوک: iranasofa@

email icon ایمیل: mailto:info@iranasofa.com

مجموعه ایرانا مبل شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان راحتی و صندلی های آویز و تابی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید