مجموعه ایرانا مبل شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان راحتی و صندلی های آویز و تابی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

توزیع مستقیم تاب ریلکسی یک نفره مدل مونیخ

آنچه در این مقاله می خوانید ...

بررسی مشخصات تاب ریلکسی یک نفره مدل مونیخعرضه کننده عمده تاب ریلکسی یک نفره مدل مونیخ

تاب ریلکسی دست دوم یک نفره خیلی زود جایگاه خود را در چیدمان دکوراسیون منازل حفظ کرده و در تزیین دکور خانه نقش دارد و زیبایی خاصی دارد.افراد هنگام استفاده از این تاب آرامش خاصی می‌گیرند و باعث آسودگی ذهن می‌شود.

این وسیله از یک پایه محکم و بسیار مقاوم ساخته شده که به وسیله یک قلاب یک سبد حصیری شکل را به صورت آویز در هوا معلق نگه می‌دارد و دارای دوام خیلی زیاد و تحمل وزن بالایی را دارد.

توزیع مستقیم تاب ریلکسی یک نفره مدل مونیخ

بررسی مشخصات تاب ریلکسی یک نفره مدل مونیخ

بررسی مشخصات تاب ریلکسی یک نفره مدل مونیخ تاب ریلکسی دارای انواع مختلفی است .انواع این تاب ها را عبارتند از مدل های: اشکی (قطره)، گرد، مدل مونیخ، یک نفره و دو نفره با چندین رنگ تولید و مورد استفاده قرار می‌گیرند.تاب مدل مونیخ یک نفره حالت استفاده از آن به حالت چپ و راست و جلو و عقب است.که نباید هنگام استفاده از آن و در حین تاب خوردن از محیط اطراف دایره بیرون رفت.

تاب ریلکسی امروزه در همه جاهای منازل بخصوص حال و پذیرایی ،اتاق خواب، بالکن و در باغ و ویلا و آتلیه ها قابل استفاده و می‌توان از آن به راحتی بهره برد.

این محصول از مواد پلی اتیلن تولید شده که به آسانی قابل شست و شو است و در مقابل گرمای خورشید مقاومت بالایی دارد.در برابر برف و باران آسیب ناپذیری بالایی دارد.ولی در فضا های باز باید در نگهداری آن خیلی کوشا بود. وقتی به مدت زیادی مورد استفاده قرار بگیرد ممکن است کثیف شود، و به راحتی و آسانی می‌توان تشک و کوسن تاب ریلکسی را شست وتمیزکرد،برای این کار اول باید مواد داخل تشک و کوسن را بیرون آورد و آن را شستشو داد.پایه فلزی آن به سرعت و با یک دستمال نم دار قابل تمیز شدن است.

قطعات تاب ریلکسی به آسانی از هم جدا شده و هنگام خرید یا جا به جایی در داخل راه‌پله و راهرو و درها به راحتی از همه جا رد می‌شود.و به وسیله سی دی آموزشی یا نصاب شرکت آن را می‌توان به خوبی نصب کرد و مورد استفاده قرار داد.

در هنگام خرید تاب ریلکسی شما می توانید از تنوع زیاد تاب ، انواع رنگ های آن و همچنین خدمات پس از فروش بهره لازم را ببرید.

عرضه کننده عمده تاب ریلکسی یک نفره مدل مونیخ

عرضه کننده عمده تاب ریلکسی یک نفره مدل مونیخ تاب ریلکسی مدل مونیخ جزو تاب های پر فروش و راحت هستند.خرید انواع این تاب ها به صورت عمده انجام می‌شود.

پخش تاب ریلکسی دونفره از طریق باربری و به صورت بسته بندی های حباب دار به تمام نقاط کشور ارسال می‌شود.

خریداران می توانند با سفارش تاب ریلکسی به صورت مستقیم و بدون واسطه اقدام به خرید کنند. که مهمترین مزیت این روش ارزان خرید کردن این محصول است.ودر روشی دیگر می‌توان به صورت اینترنتی و آنلاین اقدام به خرید کرد که خیلی هزینه پایین دارد.

آقای ایران مهر

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس مبارکی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09129675260

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: iranasofa_com@

instagram icon اینستاگرام: iranasofa_com@

instagram iconتوییتر: iranasofa@

instagram iconفیسبوک: iranasofa@

email icon ایمیل: mailto:info@iranasofa.com

مجموعه ایرانا مبل شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان راحتی و صندلی های آویز و تابی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید