مجموعه ایرانا مبل شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان راحتی و صندلی های آویز و تابی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید پارچه مبلی هازان ایرانی

آنچه در این مقاله می خوانید ...

معرفی انواع پارچه مبلی هازان ایرانیفروشنده پارچه مبلی هازان ایرانی

پارچه مبلی هازان یکی از پارچه های با کیفیت است که به دلیل ویژگی های فراوان به عنوان پارچه مبلی برای ساخت انواع مبل استفاده می شود، تولید پارچه مبلی هازان ایرانی از مرغوب ترین مواد متریال و با دستگاه های بسیار پیشرفته انجام شده و پارچه تولیدی مطابق با استانداردهای روز و بسیار با دوام، شیک و برازنده است که مشتریان زیادی در بازارهای داخلی و خارجی داشته و به صورت مستقیم با پایین ترین قیمت ها عرضه می شود.

تولید پارچه مبلی هازان ایرانی

معرفی انواع پارچه مبلی هازان ایرانی

معرفی انواع پارچه مبلی هازان ایرانی از جمله انواع پارچه مبلی هازان ایرانی می توان به پارچه فاستونی و پارچه‌های کتان هازان اشاره کرد، این پارچه همچنین از نظر طرح و رنگ نیز به صورت های طرح دار و ساده موجود بوده و تنوع گوناگونی از نظر طراحی و رنگ دارد که می توان با استفاده از آن ها سلایق مختلف را برآورده کرده و انواع مبل های زیبا و شیک را برای دکوراسیون های مختلف تولید کرد.

انواع این پارچه متراژ های مختلفی داشته و الیاف این پارچه ها در تمامی طرح و رنگ ها بسیار با دوام و محکم است، این پارچه آب نرفته و چروک نمی شود، همچنین نسبت به نفوذ انواع آلودگی مقاوم بوده و ثبات بالایی از نظر بافت و رنگ دارد، این پارچه به راحتی شسته شده و طول عمر بسیار طولانی دارد.

از جمله ویژگی‌های پارچه فاستونی مقدم می ‌توان به تنوع در بافت اشاره کرد که برای انواع مبل های سلطنتی، پورشه، راحتی، صندلی‌ میز ناهارخوری و دیگر صندلی ها کاربرد دارد، این پارچه همچنین به صورت طرح برجسته موجود بوده و طرح ها و سبک های جدید و مدرن را نیز پوشش می دهد.

طرح های ویژه و خاص این پارچه ها بسیار مجلل و باشکوه هستند این پارچه تولید شده از پنبه خالص و نخ است، براقیت و جذابیت خاص این پارچه بسیار جلب توجه می کند.

فروشنده پارچه مبلی هازان ایرانی

فروشنده پارچه مبلی هازان ایرانی فروشنده پارچه هازان ایرانی محصول را در تنوع گوناگون با کیفیت بسیار فوق العاده و نرخ های ارزان و استثنایی به مشتریان ارائه می دهد که خریداران از نقاط مختلف می توانند نسبت به خرید عمده و جزئی پارچه اقدام کنند.

این مرکز فروش امکاناتی فراهم نموده که مشتریان از نقاط مختلف کشور و حتی بازارهای خارجی بتوانند به راحتی سفارش خود را انجام داده و محصول را در کم ترین زمان با کم ترین هزینه ها خریداری کنند.

خریداران بسیاری از این طریق اقدام به تهیه پارچه می‌کنند که این نشان از کیفیت بالا، قیمت مناسب و مشتری مداری دارد، این مرکز طرح های مختلف پارچه را با رنگ بندی متنوع ارائه می دهد.

با خرید از این طریق قدرت انتخاب بیشتری داشته و می توان با صرف زمانی بسیار کم جنس مورد نظر خود را یافته و انتخاب نمایند.

آقای ایران مهر

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس مبارکی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09129675260

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: iranasofa_com@

instagram icon اینستاگرام: iranasofa_com@

instagram iconتوییتر: iranasofa@

instagram iconفیسبوک: iranasofa@

email icon ایمیل: mailto:info@iranasofa.com

مجموعه ایرانا مبل شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان راحتی و صندلی های آویز و تابی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید