مجموعه ایرانا مبل شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان راحتی و صندلی های آویز و تابی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید کننده تاب ریلکسی بافت زیگزاکی

آنچه در این مقاله می خوانید ...

حرکت نرم و نوسانی تاب ریلکسیبازار خرید تاب ریلکسی بافت زیگزاکی

طراحی و تولید انواع تاب ها با اهداف مختلف و با در نظر گرفتن سلائق مشتریان صورت می گیرد. یکی از پرطرفدارترین این محصولات انواع تاب ریلکسی بافت زیگزاکی است که در ابعاد متنوعی تولید می شود. حرکت نرم تاب، راحتی و دیگر مزیت های کیفی آن منوط به در نظر گرفتن برخی فاکتورهای مهم در روند تولید آن است. برای آشنایی با تولید کننده بهترین نوع تاب و خرید مستقیم آن با ما همراه شوید.

تولید کننده تاب ریلکسی بافت زیگزاکی

حرکت نرم و نوسانی تاب ریلکسی

حرکت نرم و نوسانی تاب ریلکسی تاب ریلکسی نوعی تاب مدرن به شمار می آید که بر روی یک پایه فلزی با ارتفاع قابل تغییر قرار می گیرد. این محصول از نظر شکل ظاهری، میزان تحمل وزن و حتی رنگ آمیزی و نوع بافت بدنه تاب اشکال و انواع مختلفی دارد.حرکت نرم تاب و میزان نوسانی آن تحت تاثیر ابعاد پایه و همچنین قطر تاب متغیر است. هر چقدر که پایه تاب بلندتر باشد، میزان جابجایی آن در هنگام حرکت بیشتر خواهد بود. این محصول از نظر طراحی و شکل ظاهری عمدتاً در چهار مدل گرد، اشکی، پنجره ای و آسوده طراحی می شود. نوع رنگ بدنه آن کوره ای استاتیک بوده که مقاومت بسیار زیادی در برابر عوامل محیطی به ویژه رطوبت دارد. به همین علت انتخاب تاب های ریلکسی برای محیط های باز، مانند ویلا، باغ و بالکن و حیات خلوت انتخاب مناسبی است.
این نوع تاب های ریلکسی در دو نوع کلی یک نفره و دو نفره طراحی و تولید می شوند که از نظر تحمل وزن و ابعاد ویژگی های زیر را دارند:

  • تاب ریلکسی یک نفره: قطره پایه زیر تاب حدود 110 سانتی متر است. ارتفاع آن 190 سانتی متر با قابلیت تحمل وزن حدود 130 کیلو گرم
  • تاب ریلکسی دو نفره: میزان تحمل وزن این نوع تاب 250 کیلوگرم بوده و ارتفاع آن حدود 190 سانتی متر است. قطره دایره پایه آن 140 سانتی متر است.

بازار خرید تاب ریلکسی بافت زیگزاکی

بازار خرید تاب ریلکسی بافت زیگزاکی طی سالهای اخیر شاهد رونق و افزایش میزان تقاضا در بازار خرید تاب ریلکسی هستیم. امکان نگهداری این محصول در محیط داخلی و خارجی، راحتی بی نظیر، قابلیت سفارش در رنگ های دلخواه، تنوع شکل ظاهری و قیمت مناسب از عوامل موثر در این روند هستند.
البته باید خاطر نشان کنیم که مدل تاب بافت زیگزاگی در بین زوج های جوان و خانم ها طرفداران زیادی دارد. چرا که شکل ظاهری آن بسیار زیبا بوده و قابلیت ست شدن با انواع دکوراسیون سنتی و مدرن را دارد.قیمت خرید این نوع تاب ها تحت تاثیر تمامی عوامل موثر در مراحل تولید و ویژگی های فنی و کیفی ذکر شده در بالا، تعیین می شود. البته افزایش نرخ مواد اولیه مانند آهن، کنف و رنگ های کوره ای بیشترین تاثیر را در سیر صعودی قیمت ها در بازار سراسر کشور دارند.

آقای ایران مهر

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس مبارکی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09129675260

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: iranasofa_com@

instagram icon اینستاگرام: iranasofa_com@

instagram iconتوییتر: iranasofa@

instagram iconفیسبوک: iranasofa@

email icon ایمیل: mailto:info@iranasofa.com

مجموعه ایرانا مبل شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان راحتی و صندلی های آویز و تابی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید