مجموعه ایرانا مبل شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان راحتی و صندلی های آویز و تابی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید کنندگان پارچه مبلی ابریشمی

آنچه در این مقاله می خوانید ...

طرح های مختلف پارچه مبلی ابریشمیقیمت پارچه مبلی ابریشمی

از بهترین انواع پارچه های مبلی می‌ توانیم به پارچه مدل ابریشمی اشاره داشته باشیم. پارچه‌ های ابریشم که حاصل از کرم ابریشم هستند، دارای ساختمانی پروتئین بوده و از آن ها در صنعت نساجی استفاده می شود.

به دلیل استفاده بسیار زیاد، مرکز تولید پارچه مبلی ابریشمی تمام تلاش خود را انجام می دهند تا بهترین و با کیفیت ترین این سری از محصولات را با دانش روز دنیا تهیه کرده و در اختیار مشتریان قرار دهند.

تولید کنندگان پارچه مبلی ابریشمی

طرح های مختلف پارچه مبلی ابریشمی

طرح های مختلف پارچه مبلی ابریشمی

از انواع ابریشم می توانیم به سه نوع زیر اشاره داشته باشیم:

  • ابریشم خام

ابریشم خام ابریشمی است که هنوز صمغ کامل آن صورت نگرفته و به تازگی از روی پیله باز شده است. برای تهیه این نمونه از ابریشم در ابتدا پروانه را داخل پیله کرده و پروانه برای خارج شدن، پیله را پاره نمی کند و نخ یکسره تولید می شود.

  • ابریشم چینی

نمونه دیگر از پارچه ابریشمی است که بسیار ساده و شفاف و سبک وزن می‌ باشد. این نمونه ابریشم در چین و ژاپن تولید می شود، نخ های تار و پود آن کاملاً یکنواخت و منظم است. در حال حاضر می توان طرح های مختلفی را با آن چاپ کرد. امروزه این نمونه پارچه با الیاف های مصنوعی بافته می شود.

  • ابریشم وحشی

به ابریشم طبیعی غیر پرورشی، ابریشم وحشی گفته می شود. این نمونه ابریشم نسبت به ابریشم های طبیعی دیگر از یکنواختی کم تری برخوردار بوده و خشن و زبر است. از بزرگ ترین تولید کنندگان این سری از ابریشم ها می توان به کشور چین اشاره داشت.

اما ابریشم از گران ترین انواع پارچه ها بوده که شما در هنگام خرید باید به موارد بسیاری توجه کنید. در این قسمت به ارائه روش هایی در زمینه تشخیص ابریشم اصل اشاره خواهیم کرد. یکی از این راه ها سوزاندن پارچه است که هر کسی می تواند براحتی روش را امتحان کند.

هنگام سوزاندن نخ ابریشم باعکس موارد بسیار زیادی از جمله نحوه سوختن نفت بوی حاصل از سوختن خاکستر و توجه کن کنید در صورتی که نرخ هنگام سوختن جمع شود و حالت گلوله درآمد پارچه شما ابریشم مصنوعی است. ابریشم های طبیعی در هنگام سوختن بسیار آهسته می سوزند و به حالت پودری در می آیند.

قیمت پارچه مبلی ابریشمی

قیمت پارچه مبلی ابریشمی قیمت پارچه ابریشمی نسبت به بسیاری از پارچه های دیگر اندکی گران‌ تر است، در این صورت شما می توانید با تهیه عمده آن ها با نازل ترین قیمت پارچه ابریشمی مبلی خود تهیه کنید.

در این صورت شما دست واسطه را از معامله حذف کرده اید و مستقیماً با ارائه دهنده واقعی معامله خود را انجام داده اید.

از طرفی بازار صادرات این محصول ایرانی بسیار خوب بوده و کشورهای کثیری از جمله کشورهای حوزه خلیج فارس نسبت به خرید این محصول ایرانی از خود استقبال نشان داده اند. بازرگانان کثیری در این زمینه به ارائه خدمات پرداخته و محصولات خود را به کشورهای خارجی ارائه می‌ دهند و در نهایت به سود خوبی می رسند.

آقای ایران مهر

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس مبارکی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09129675260

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: iranasofa_com@

instagram icon اینستاگرام: iranasofa_com@

instagram iconتوییتر: iranasofa@

instagram iconفیسبوک: iranasofa@

email icon ایمیل: mailto:info@iranasofa.com

مجموعه ایرانا مبل شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان راحتی و صندلی های آویز و تابی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید