مجموعه ایرانا مبل شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان راحتی و صندلی های آویز و تابی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید کننده تاب ریلکسی مدل اشکی

آنچه در این مقاله می خوانید ...

مشخصات تاب ریلکسی باکیفیت چیست؟بازار صادرات تاب ریلکسی مدل اشکی

تاب از بهترین وسایل بازی و استراحت برای گذراندن اوقات فراغت می باشد که انواع بسیار گوناگونی دارد. تولید کننده تاب ریلکسی مدل اشکی بهترین محصولات خود را علاوه بر کشور در بازار جهانی عرضه می کند. این کالا تقاضای بسیار بالایی از جانب خریداران داشته و همه روزه به صورت عمده و کلی به فروش می رسد.

تولید کننده تاب ریلکسی مدل اشکی

مشخصات تاب ریلکسی باکیفیت چیست؟

مشخصات تاب ریلکسی باکیفیت چیست؟ از مشخصات تاب ریلکسی می توان به تنوع بسیار زیاد در مدل، رنگ، ابعاد و سایز آن اشاره نمود. این تاب تعادل بسیار بالایی دارد و می ‌تواند تا ۲۵۰ کیلوگرم وزن را تحمل کند. دارای مقاومت کافی بوده و در برابر سایش و ضربه نفوذ ناپذیر است.

دارای اسکلت بسیار مستحکم می باشد که از لوله‌ های فلزی رنگ شده الکترواستاتیک ثابت تهیه شده ‌اند و رنگ آنها در برابر نور آفتاب یا رطوبت از بین نمی رود. این تاب دارای چندین کوسن و تشک بوده که استراحت دلنشینی برای فرد به وجود می آورد.

جنس سبد آن از نوع ابریشم می باشد که بسیار بافت نرمی دارد و شیک و جذاب است. رنگ بدنه و کوسن آن را می ‌توان با دکوراسیون محیط ست نمود. امکان استفاده آن هم در محیط داخل و هم در محیط بیرون میسر می باشد. پایه آن نیز بسیار محکم و مقاوم است که امکان جا به جایی آن را آسان می کند.

بازار صادرات تاب ریلکسی مدل اشکی

بازار صادرات تاب ریلکسی مدل اشکی صادرات تاب ریلکسی مدل اشکی برای همه مشتریان در خارج از کشور صورت می گیرد و می توانند به صورت مستقیم و بدون واسطه این کالا را در اختیار داشته باشند. قیمت ارزان که برای فروش محصولات ایجاد شده برای مشتریان و خریداران عزیز بسیار خوشایند بوده و موجب کسب رضایت آنها شده است.

این افراد می‌ توانند به صورت عمده نیاز خود را برطرف کنند و به این منظور با استفاده از شماره هایی که در ادامه قرار داده شده است با فروشندگان ارتباط برقرار نمایند. روش برقراری ارتباط به صورت تلفنی باعث می شود مشتریان در هر نقطه ‌ای از کشور که به سر می ‌برند آن را به میزان بالا خریداری نمایند.

ارسال محصولات به همه کشورها توسط بازار صادرات تاب مقدور می باشد و فقط کافی است نشانی دقیق خود را با کارشناسان فروش در میان بگذارید. این محصول در برند ها و بسته بندی های بسیار گوناگون عرضه می ‌شود و انتخابات زیادی را برای خریداران به وجود آورده است. کیفیت در تمامی محصولات ایجاد شده است و از ماندگاری و دوام بالایی برخوردار می باشند که با استقبال بالایی از جانب مشتریان در اقصی نقاط کشور همراه بوده است.

آقای ایران مهر

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس مبارکی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09129675260

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: iranasofa_com@

instagram icon اینستاگرام: iranasofa_com@

instagram iconتوییتر: iranasofa@

instagram iconفیسبوک: iranasofa@

email icon ایمیل: mailto:info@iranasofa.com

مجموعه ایرانا مبل شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان راحتی و صندلی های آویز و تابی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید