مجموعه ایرانا مبل شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان راحتی و صندلی های آویز و تابی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید مستقیم تاب ریلکسی بلند

آنچه در این مقاله می خوانید ...

جنس پایه های تاب ریلکسیتامین کننده تاب ریلکسی بلند

خرید مستقیم تاب ریلکسی بلند را می توانید به صورت آنلاین و از طریق سایت ما انجام دهید. تاب ریلکسی بلند انواع مختلفی داشته و در سایزهای متنوع موجود است. این نوع تاب در دو مدل تک نفره و دو نفره موجود بوده و مشتری می تواند به سلیقه خود و با توجه به بودجه ای که در اختیار دارد، محصول را انتخاب و سفارش دهد. قیمت محصولات به دلیل فروش مستقیم مناسب و مقرون به صرفه است.

خرید مستقیم تاب ریلکسی بلند

جنس پایه های تاب ریلکسی

جنس پایه های تاب ریلکسی

تاب ریلکسی یا همان تاب راحتی که به آن تاب خانگی هم گفته می شود نوعی تاب بوده که به صورت دو نفره و تک نفره ساخته می شود و یکی از گزینه های ایده آل برای تغییر فضای دکوراسیون خانه به شمار می رود. این تاب از قسمت های مختلفی تشکیل شده است. این قسمت ها شامل سه بخش تاب، سبد و تشک می باشد. جنس پایه های تاب ریلکسی از نوع فلزی بوده تا بتواند وزن افراد را به خوبی تحمل نماید و تاب پاره نشود.

همچنین فلزی بودن پایه ها به ایجاد تعادل و حرکت های نرم و نوسانی در یک راستا کمک می کند. به همین دلیل نشستن در این نوع تاب ها نوعی حس آرامش را در فرد القا می کند. میله و سبد مخصوص نشستن تاب به کمک رنگ های کوره ای پوشش داده شده تا به مرور زمان دچار آسیب نشوند.

تاب به وسیله یک میله خمیده به پایه متصل می شوند. در واقع تاب به وسیله جوش به پایه متصل گردیده تا محکم و ثابت باشد. بدنه متصل شده به پایه هم از جنس سبک اما مقاومی چون پلی اتیلن ساخته می شود تا تحمل وزن افراد را داشته باشد

تامین کننده تاب ریلکسی بلند

تامین کننده تاب ریلکسی بلند

تامین کننده تاب ریلکسی بلند را به صورت عمده برای فروش عرضه می کند تا آن دسته از خریدارانی که تمایل به ثبت سفارش در تعداد بالا دارند بتوانند نیاز خود را یکجا و با هزینه کمتری تامین نمایند. این نوع تاب ها در طرح و رنگ های مختلف عرضه می شود. امروزه تامین کننده برای دسترسی سریعتر خریداران و فروش بهتر اقدام به عرضه آنلاین این محصول نموده که با استقبال خوبی از سوی خریداران نیز روبه رو گردیده است.

در این شیوه از فروش تاب ریلکسی بلند در سایزهای متنوع عرضه می شوند و مشتری می تواند با یک جستجوی ساده و بدون آنکه زمان زیادی را برای خرید صرف نماید، انتخاب خود را انجام دهد. همچنین محدودیت زمانی وجود ندارد و فروش به صورت 24 ساعته صورت می گیرد. به همین دلیل مشتری می تواند هر زمان از روز که زمان کافی در اختیار داشت، جهت ثبت سفارش اقدام کند.

آقای ایران مهر

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس مبارکی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09129675260

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: iranasofa_com@

instagram icon اینستاگرام: iranasofa_com@

instagram iconتوییتر: iranasofa@

instagram iconفیسبوک: iranasofa@

email icon ایمیل: mailto:info@iranasofa.com

مجموعه ایرانا مبل شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان راحتی و صندلی های آویز و تابی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید