مجموعه ایرانا مبل شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان راحتی و صندلی های آویز و تابی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید مستقیم تاب ریلکسی تهران

آنچه در این مقاله می خوانید ...

مدل های متنوع تاب ریلکسیبازار صادرات تاب ریلکسی تهران

یکی از بهترین گزینه ها جهت ایجاد تغییر در دکوراسیون های مدرن استفاده از تاب ریلکسی می ‌باشد. این تاب علاوه بر این که باعث زیبا سازی دکوراسیون داخلی می شود می تواند باعث ایجاد آرامش و رفع استرس و اضطراب در افراد استفاده کننده از آن شود. تاب ریلکسی تهران از بهترین انواع این محصول است که در مدل های متنوع ارائه شده است. خرید مستقیم از فروشنده به راحتی قابل انجام است و خریداران می ‌توانند بی واسطه این تاب را با پایین ترین قیمت ممکن و بالاترین درجه کیفیت به دست آورند.

خرید مستقیم تاب ریلکسی تهران

مدل های متنوع تاب ریلکسی

مدل های متنوع تاب ریلکسی تاب ریلکسی از محصولاتی است که تنوع مدل در آن بسیار زیاد است. این تاب از جنس های مختلف ساخته می شود که هر یک دارای خصوصیات ویژه می باشند. از جمله مدل های این تاب می توان به تاب ریلکسی UV، تابع ابریشمی مدل کریسمس، مونیخ، تاب ریلکسی شیشه ای، تابع اشکی، لاکپشتی، هلال و مدل plp اشاره کرد که هر یک از این تاب ها در انواع یک نفره و دو نفره وجود دارند.

نوع یک نفره آنها می تواند 135 و انواع دو نفره ۲۵۰ کیلوگرم را به راحتی تحمل می کنند. ارتفاع هر یک از این مدل ها 190 سانتی متر است و زاویه چرخش آنها گاهی به ۳۶۰ درجه نیز می‌رسد که می‌تواند حس کودکی را به افراد تلقین کند.

زیاد بودن مدل متنوع تاب در این محصول محدودیت ندارد و روز به روز به انواع طرح های این تاب افزوده می شود همچنین می ‌توان از مواد مختلفی همچون ابریشم، کناف و پلاستیک برای ساخت سبد تاب ها استفاده نمود.

بازار صادرات تاب ریلکسی تهران

بازار صادرات تاب ریلکسی تهران تاب ریلکسی تهران نه تنها برای بازار داخلی می ‌تواند گزینه عالی باشد بلکه از بازار صادرات خوبی نیز برخوردار است. این محصول به دلیل داشتن تنوع در جنس، مدل و قیمت می ‌تواند بازاریابی آسانی در سایر کشورها داشته باشد و به همین خاطر کسانی که در زمینه صادرات این محصول فعالیت دارند می توانند در بازار کشورهای همسایه مشتریان خوبی برای این محصول پیدا کنند.

این تاب در داخل کشور قیمت مناسبی دارد و فروش آن در کشورهای همسایه به دلیل بالا بودن نرخ ارز سود قابل ‌توجهی را نصیب صادر کنندگان می نمایند. بازار صادرات تاب مذکور در چند سال اخیر رونق قابل توجهی یافته است و این مسئله ناشی از افزایش صادرات به دلیل افزایش قابل توجه نرخ ارز می باشد.

صادرات این محصول به دلیل نزدیک بودن بازارهای هدف ایده بسیار مناسبی است زیرا هزینه حمل و نقل در این نوع فروش بسیار کم است و به این دلیل هزینه کمتری روی تاب سرشکن ‌می ‌شود و این محصول با قیمت پایین تری به دست خریداران خارجی می رسد.

آقای ایران مهر

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس مبارکی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09129675260

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: iranasofa_com@

instagram icon اینستاگرام: iranasofa_com@

instagram iconتوییتر: iranasofa@

instagram iconفیسبوک: iranasofa@

email icon ایمیل: mailto:info@iranasofa.com

مجموعه ایرانا مبل شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان راحتی و صندلی های آویز و تابی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید