مجموعه ایرانا مبل شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان راحتی و صندلی های آویز و تابی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

شرکت پخش تاب ریلکسی مدل فانوسی

آنچه در این مقاله می خوانید ...

پایه های محکم تاب ریلکسیصادر کننده تاب ریلکسی مدل فانوسی

تاب ریلکسی مدل فانوسی یک نوع تاب بسیار راحت و قیمت مناسب است که به دو صورت عمده و جزئی پخش می شود. پخش عمده و کلی این محصول به کاهش قیمت تمام شده این کالا در بازار های داخلی کمک بسیار زیادی خواهد کرد. قیمت پخش و توزیع این محصول از اصلی ترین شاخص هایی است که افراد در زمان خرید به آن توجه می کنند. با کاهش قیمت این محصول میزان سفارش آن نیز بیشتر خواهد شد.

شرکت پخش تاب ریلکسی مدل فانوسی

پایه های محکم تاب ریلکسی

پایه های محکم تاب ریلکسی تاب ریلکسی یکی از محبوب ترین و کاربردی ترین انواع تاب است که همه افراد می توانند از آن استفاده کنند. این نوع تاب دارای مزیت های متعددی است که از جمله آن می توان به وجود پایه های بسیار محکم این محصول اشاره کرد. پایه های این نوع تاب از جنس فلز و پلاستیک می باشد.

نمونه های فلزی این کالا از دوام و مقاومت بسیار زیادی برخوردار هستند و در برابر رطوبت و شکسته شدن دوام بسیار زیادی را از خود نشان می دهند. این نوع پایه ها می توانند وزن بسیار زیادی را تحمل کنند. پایه های تاب ریلکس به صورت محکم و استوار نصب می شوند و اندازه و سایزبندی های مختلفی دارد.

یکی از اصلی ترین فاکتور هایی که افراد در زمان خرید و سفارش این محصول بهتر است به آن توجه کنند، پایه های این کالا می باشد. هر چه پایه های تاب ریلکس محمتر باشد، در قیمت گذاری آن نیز موثر خواهد بود.

نصب این پایه ها بسیار ساده و راحت است و در سریع ترین زمان ممکن انجام خواهد شد. این محصولات دارای شکل ها و مدل های مختلفی هستند و به کمک پیچ های مخصوص به تاب متصل می شوند.

صادر کننده تاب ریلکسی مدل فانوسی

صادر کننده تاب ریلکسی مدل فانوسی ایران یکی از بزرگترین تولید کنندگان تاب ریلکسی در منطقه است که بخش اعظمی از این محصولات را به دیگر کشور های جهان صادر می کند. شرکت های صادر کننده تاب این محصولات را به نرخ تعرفه های گمرکی به کشور های مختلف جهان ارسال می کنند.

صادرات این محصول یک منبع مالی بسیار مهم برای کشور ما می باشد و در تولید هر چه بیشتر این کالا نقش مهم و اساسی خواهد داشت. از کشور های خریدار این نوع تاب می توان به کشور های همسایه ایران همچون عراق و پاکستان اشاره کرد.

این کشور ها به دلیل نزدیکی با ایران بخش مهمی از محصولات مورد نیاز خود را از طریق کشور ما تهیه می کنند. صادرات این محصول به صورت مستقیم و کلی انجام می شود که این موضوع صرفه های مالی زیادی را برای افراد ایجاد می کند.

آقای ایران مهر

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس مبارکی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09129675260

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: iranasofa_com@

instagram icon اینستاگرام: iranasofa_com@

instagram iconتوییتر: iranasofa@

instagram iconفیسبوک: iranasofa@

email icon ایمیل: mailto:info@iranasofa.com

مجموعه ایرانا مبل شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان راحتی و صندلی های آویز و تابی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید