مجموعه ایرانا مبل شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان راحتی و صندلی های آویز و تابی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت تاب ریلکسی دو نفره ایرانا مبل

آنچه در این مقاله می خوانید ...

تحمل وزن تاب ریلکسی چقدر است؟فروشنده تاب ریلکسی دو نفره ایرانا مبل

تاب ریلکسی دو نفره ایرانا مبل یکی از شناخته شده ترین تولیدات در این حوزه می باشد که قیمت آن با توجه به درجه کیفیتی که دارد بسیار مناسب و به صرفه می باشد. علاوه بر این قیمت این تاب ها با توجه به جنس بدنه و نشیمنگاه، میزان تحمل وزن و ابعادی که دارند متغیر است، که به راحتی می توانید از طریق این سایت از به روز ترین قیمت مطلع شوید.

قیمت تاب ریلکسی دو نفره ایرانا مبل

تحمل وزن تاب ریلکسی چقدر است؟

تحمل وزن تاب ریلکسی چقدر است؟ تاب ها یکی از وسایل تفریحی و نوستالژی برای همه ما هست که حضور آن ها تا مدت ها محدود به فضای پارک ها می شد، اما امروزه با پیشرفت و مدرن شدن تولیدات، شاهد تولید تاب های خانگی هستیم.

تاب ریلکسی همانطور که از نامش پیداست می تواند نشیمنگاهی باشد برای زمان هایی که قصد استراحت دارید. حتی افرادی که تاب خوردن جزو علاقه های کودکیشان بوده به راحتی می توانند با کم ترین فضا و جذاب ترین ظاهر یک تاب منزلی داشته باشند که به راحتی روی آن بنشینند و تاب بخورند.

این تاب ها ویژگی های مختلفی دارند که باعث تنوع در تولیدشان شده است. تحمل وزن تاب یکی از همین مشخصات است که هنگام خرید باید به آن توجه کرد. تحمل وزن این تاب ها متناسب با تک نفره یا دو نفره بودنشان متفاوت است.

به طور میانگین عموما تاب های دو نفره توانایی تحمل وزن تا 250 کیلو را دارا هستند و این عدد برای تاب های یک نفره تا 150 می توان در نظر گرفت.

فروشنده تاب ریلکسی دو نفره ایرانا مبل

فروشنده تاب ریلکسی دو نفره ایرانا مبل تولید کننده های مختلفی در حال تولید انواع تاب های خانگی هستند. این محصولات از شکل های متعددی برخوردارندف بدین صورت که هم به صورت دایره ای و هم به صورت مستطیلی تولید می گردد که تاب های دو نفره عموما به صورت مستطیلی طراحی می شود.

علاوه بر این برند های مختلفی را شاهد هستیم که ایرانا مبل یکی از برندهای شناخته شده در تولید این محصول می باشد که سابقه درخشانی در این حوزه دارد.

فروشنده تاب ریلکسی می تواند این محصول را به صورت عمده و مستقیم از تولیدکننده خریداری کند تا قیمت مناسبی بپردازد. بی شک همه فروشنده ها این امکان را ندارند به صورت حضوری و مستقیم خرید خود را از درب کارخانه انجام دهند و یا این رفت و آمد هزینه ای برای خریدار به همراه خواهد داشت، به همین منظور فرصتی فراهم کردیم تا دسترسی به تولیدکننده اصلی راحت باشد.

برای ثبت سفارش انواع تاب ریلکسی دو نفره ایرانا مبل می توانید از طریق همین سایت اقدام کنید و یا برای دریافت هر گونه اطلاعات با شماره های ذکر شده ارتباط برقرار کنید.

آقای ایران مهر

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس مبارکی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09129675260

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: iranasofa_com@

instagram icon اینستاگرام: iranasofa_com@

instagram iconتوییتر: iranasofa@

instagram iconفیسبوک: iranasofa@

email icon ایمیل: mailto:info@iranasofa.com

مجموعه ایرانا مبل شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان راحتی و صندلی های آویز و تابی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید