مجموعه ایرانا مبل شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان راحتی و صندلی های آویز و تابی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مبل راحتی جلو تلویزیون با قیمتی منحصر بفرد

آنچه در این مقاله می خوانید ...

باکیفیت ترین انواع مبل راحتی جلو تلویزیونعوامل موثر بر قیمت مبل راحتی جلو تلویزیون

مبل راحتی جلو تلویزیون با قیمتی منحصر به فرد و استثنایی آماده عرضه می باشد. انواع مختلف مبل های راحتی با رنگ های متنوع و مدل های مختلف موجود می باشد که می توانید بنا به سلیقه خود انتخاب کنید.

مبل راحتی جلو تلویزیون با قیمتی منحصر بفرد

باکیفیت ترین انواع مبل راحتی جلو تلویزیون

باکیفیت ترین انواع مبل راحتی جلو تلویزیون یکی از تفریحات اغلب ما به هنگام بیکاری تماشای تلویزیون و دیدن برنامه های مورد علاقه مان می باشد. حال برای اینکه هنگام دیدن تلویزیون احساس راحتی داشته باشید و با تمرکز بیشتری بتوانید برنامه مورد علاقه تان را ببینید نیاز است که یک مبل راحتی جلو تلویزیون داشته باشید. اما توجه داشته باشید که هر گونه مبلی برای مبل راحتی جلو تلویزیون مناسب و راحت نمی باشد. انواع مختلفی از مبل ۷ نفره اسپرت برای فضای جلوی تلویزیون موجود می باشد. یکی از گزینه های مناسب مبل تختخواب شو می باشد که هم حالت مبل دارد و هم تختخواب می شود این مبل برای کسانی که علاقه دارند به هنگام تماشای تلویزیون دراز بکشند بسیار راحت می باشد و برگشتن آن به حالت مبل آن را به یک مبل چند کاره تبدیل کرده است. مبل ال شکل یکی دیگر از مبل های راحتی می باشد که مناسب جلو تلویزیون می باشد و چون دارای فضای زیاد تری است چندین نفر به راحتی روی آن جاگیر می شوند. نوع دیگر مبل های پایه کوتاه می باشند که زاویه ی راحتی را برای تماشای تلویزیون فراهم می آورند. مبل های تختی نیز برای فضای جلو تلویزیون مناسب اند که باید دارای تعداد زیادی کوسن برای راحتی بیشتر باشند.

تمام انواع مبل های راحتی گفته شده در رنگ بندی های متنوع و نیز پارچه های مختلف آماده فروش می باشند. شما حتی می توانید مبل راحتی مد نظر خود را با انتخاب رنگ و پارچه ی دلخواه سفارش داده تا برایتان آماده کنیم. مجموعه ما با عرضه با کیفیت ترین انواع مبل راحتی جلو تلویزیون به تمام نقاط کشور آماده خدمات رسانی می باشد.

عوامل موثر بر قیمت مبل راحتی جلو تلویزیون

عوامل موثر بر قیمت مبل راحتی جلو تلویزیون عوامل موثر بر قیمت مبل راحتی جلو تلویزیون عبارتند از :

نوع پارچه به کار رفته، جنس چوب مورد استفاده، محکمی و استحکام مبل، استیل یا چوبی بودن دسته و پایه مبل، نوع فنر به کار رفته در آن، میران پارچه و چوب مصرفی همگی از عوامل موثر بر قیمت می باشند.

شما می تونید با مراجعه به سایت ما انواع مختلف مبل سلطنتی ارزان دست دوم موجود را ببینید و از قیمت آن ها نیز مطلع شوید. همچنین می توانید به صورت غیرحضوری مبل دلخواه خود را سفارش دهید و یا می توانید با تماس با همکاران ما مبل مدنظر خود را سفارش دهید تا بنا به سلیقه خودتان آن را آماده سازیم.

آقای ایران مهر

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس مبارکی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09129675260

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: iranasofa_com@

instagram icon اینستاگرام: iranasofa_com@

instagram iconتوییتر: iranasofa@

instagram iconفیسبوک: iranasofa@

email icon ایمیل: mailto:info@iranasofa.com

مجموعه ایرانا مبل شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان راحتی و صندلی های آویز و تابی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید