مجموعه ایرانا مبل شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان راحتی و صندلی های آویز و تابی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت پارچه مبلی پورشه ایرانی

آنچه در این مقاله می خوانید ...

تفاوت پارچه مبلی پورشه و مازراتیخرید پارچه مبلی پورشه ایرانی

در حال حاضر تنوع در دنیای پارچه ها بسیار زیاد است، از زیباترین آن ها می‌ توانیم به پارچه مبلی مسکو، پارچه مبلی مایا، پارچه مبلی بوگاتی، پارچه مبلی مکس و … اشاره داشته باشیم که هر یک از آن‌ ها ویژگی منحصر به فرد خود را دارند. یکی از محبوب ترین و کاربردی ترین آن ها پارچه مبلی پورشه می باشد.

پارچه مبلی پورشه ایرانی از پرز ریزی برخوردار بوده که قابلیت ست شدن با مبلمان را دارند. پارچه مبلی پورشه که به عنوان پارچه های مبلی همه چیز تمام شناخته شده است، از قیمت نسبتا خوبی برخوردار است و شما با تهیه عمده این سری از محصولات می توانید با نازل ترین قیمت پارچه خود را تهیه کنید.

قیمت پارچه مبلی پورشه ایرانی

تفاوت پارچه مبلی پورشه و مازراتی

تفاوت پارچه مبلی پورشه و مازراتی پارچه مازراتی یکی از پر استفاده ترین پارچه های مبلی بوده که فاقد سطح صاف بوده و از دانه های ریز با تعداد بسیار تشکیل شده است، به همین دلیل این سری از پارچه در سطح خود دارای پستی و بلندی هایی هستند.

در حال حاضر پارچه های مازراتی در انواع زیادی تولید می‌ شوند که از آن ها می توانیم به پارچه مبلی مازراتی طرح دار، گلدار، ایرانی و… اشاره داشته باشیم. از طرفی تنوع در رنگ این پارچه ها بسیار زیاد است و هر فردی می‌ تواند بنا به نیاز خود نمونه ای از آن ها را خریداری نماید.

پارچه های پورشه هم به مانند پارچه های مازراتی از محبوبیت زیادی برخوردارند. از محبوب ترین انواع پارچه های پورشه، پارچه پورشه مخمل است. پارچه های پورشه مخمل برای مبلمان لوکس بسیار جذاب آمد. این نوع پارچه ها دارای سطح نرم و لطیفی هستند و ضد آب، ضد لک، ضد باکتری و حساسیت می باشند. شما می توانید آن ها را با اجرای دکوراسیون داخلی خود ست کنید. پارچه های پورشه از پرزهای کوتاهی برخوردارند.

در صورتی که تمایل به استفاده از انواع پارچه های مخمل یا جیر دارید، می توانید از پارچه پورشه استفاده کنید. اما اگر به دنبال برجستگی در سطح پارچه مبلمان خود هستید، پارچه مازراتی بهترین گزینه برای شما است. این دو نمونه پارچه کیفیتی بسیار شبیه به هم دارند اما از نظر ظاهری با یکدیگر تفاوت هایی دارند.

خرید پارچه مبلی پورشه ایرانی

خرید پارچه مبلی پورشه ایرانی با توجه به قیمت پارچه مبلی، بازار خرید پارچه مبلی پورشه بسیار خوب بوده و افراد در اقصی نقاط کشور نسبت به خرید آن استقبال نشان می دهند. برخی از پارچه مبلی پورشه مورد نیاز کشور توسط تولیدکنندگان داخلی و برخی از طریق واردات تامین می شود.

با این وجود همواره در کشور پارچه پورشه به مقدار نیاز وجود داشته و شما می توانید با خیالی راحت نسبت به تهیه آن ها اقدام نمایید.

آقای ایران مهر

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس مبارکی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09129675260

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: iranasofa_com@

instagram icon اینستاگرام: iranasofa_com@

instagram iconتوییتر: iranasofa@

instagram iconفیسبوک: iranasofa@

email icon ایمیل: mailto:info@iranasofa.com

مجموعه ایرانا مبل شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان راحتی و صندلی های آویز و تابی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید