مجموعه ایرانا مبل شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان راحتی و صندلی های آویز و تابی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز فروش پارچه مبلی پورشه طرح دار

آنچه در این مقاله می خوانید ...

بهترین پارچه مبلی پورشه طرح دارتوزیع پارچه مبلی پورشه طرح دار

مرکز فروش پارچه مبلی moscow طرح دار شامل کارخانه های نساجی می باشند که پس از بافت و تولید پارچه مذکور اقدام به فروش مستقیم این پارچه و یا فروش از طریق دفاتر و نمایندگی های فروش خود در شهرهای مختلف ایران می کنند، فروشگاه های عرضه انواع پارچه های مبلی نیز از مهم ترین مراکز فروش پارچه مذکور می باشد، که فروش پارچه پورشه را به صورت گسترده در بین خریداران انجام می دهند.

مرکز فروش پارچه مبلی پورشه طرح دار

بهترین پارچه مبلی پورشه طرح دار

بهترین پارچه مبلی پورشه طرح دارپارچه مبلی soft طرح دار دارای ویژگی ها و مشخصاتی می باشد. که با توجه به این فاکتورها می توان محصولی مرغوب و با کیفیت تهیه نمود، جنس پارچه پورشه یعنی نوع متریال به کار رفته برای بافت این پارچه از عوامل تعیین مرغوبیت این پارچه می باشد.

نوع الیاف به کار رفته برای بافت این پارچه و نوع رنگ بندی آن درخشندگی و زیبایی خاصی دارد به طور معمول برای تهیه این پارچه از الیاف مصنوعی با کیفیت استفاده شده است.

تراکم تار و پود پارچه از مهم ترین معیارهای تعیین مرغوبیت پارچه پورشه می باشد، هرچه تراکم پارچه بیشتر باشد به طبع از مرغوبیت بالایی برخوردار خواهد بود زیرا تراکم بالای آن موجب استحکام و مقاومت این پارچه می شود. هرچه تراکم و مقدار الیاف در این محصول بیشتر باشد به طبع کیفیت این کالا بالاتر می رود.

زمانی که روی پارچه پورشه دست کشیده شود هرچه نرم تر باشد از کیفیت بالایی برخوردار است و زبری این پارچه نشان از عدم مرغوبیت آن می باشد. هرچه تنوع رنگ پارچه بیشتر باشد و از رنگ های بیشتری برای بافت آن استفاده شده باشد از مرغوبیت بالاتری برخوردار می باشد.

پورشه از انواع پارچه های ماشینی از جنس ابریشم و پلی استر می باشد هرچه میزان ابریشم به کار رفته در این پارچه بیشتر باشد از مرغوبیت و استحکام بالاتری برخوردار خواهد بود.

همچنین ریز بافت بودن الیاف موجب مرغوبیت بالای این محصول می شود، هرچه این محصول زیر نور خورشید درخشندگی بالاتری داشته باشد نشان از کیفیت بالای این محصول می باشد. این کالا از صنایع تولیدی نساجی ایران محسوب می شود و استفاده از آن در دکوراسیون منازل به خصوص تولید مبلمان موجب ایجاد جاذبه و فضای گرم در منازل می شود.

توزیع پارچه مبلی پورشه طرح دار

توزیع پارچه مبلی پورشه طرح دار توزیع پارچه طرح دار پورشه مبلی توسط کارخانه های نساجی انجام می شود، نمایندگی و دفاتر فروش این پارچه نیز در شهرهای مختلف ایران کار فروش را به صورت مستقیم و حضوری انجام می دهند، جهت دسترسی همه خریداران به این محصول وب سایت های اینترنتی معتبری نیز فعالیت می کنند، که کار فروش و توزیع را به صورت آنلاین انجام می دهند، این مراکز پس از ثبت سفارش توسط خریداران و پرداخت هزینه ها به وسیله باربری های خود کالا و خدمات را به شهرهای مختلف ایران ارسال می کنند، این مراکز از معتبر ترین و در دسترس ترین محل های توزیع پارچه مذکور می باشند.

آقای ایران مهر

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس مبارکی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09129675260

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: iranasofa_com@

instagram icon اینستاگرام: iranasofa_com@

instagram iconتوییتر: iranasofa@

instagram iconفیسبوک: iranasofa@

email icon ایمیل: mailto:info@iranasofa.com

مجموعه ایرانا مبل شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان راحتی و صندلی های آویز و تابی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید