مجموعه ایرانا مبل شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان راحتی و صندلی های آویز و تابی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

پخش کننده پارچه مبلی پورشه ایرانی

آنچه در این مقاله می خوانید ...

مدل های مختلف پارچه مبلی پورشه ایرانیقیمت پارچه مبلی پورشه ایرانی

امروزه از پارچه های مختلفی برای تولید انواع مبلمان استفاده می شود که هر یک از آن ها دارای خصوصیات ظاهری و قیمت متفاوتی می باشند. یکی از پرطرفدارترین پارچه هایی که برای این منظور مورد استفاده قرار می گیرد، پارچه مبلی پورشه می باشد. پخش کننده پارچه مبلی پورشه ایرانی برای پخش پارچه مبلی در سطح بازار علاوه بر فروش حضوری، طرح فروش غیر حضوری و آنلاین را نیز آغاز نموده است تا از این راه بتواند به مشتریان ساکن شهرهای مختلف نیز اقدام به ارائه خدمات کند.

پخش کننده پارچه مبلی پورشه ایرانی

مدل های مختلف پارچه مبلی پورشه ایرانی

مدل های مختلف پارچه مبلی پورشه ایرانی پارچه مبلی پورشه ایرانی دارای دوام و طول عمر بسیار زیادی می باشد. بنابراین افرادی که مبلمانشان از این جنس است از نظر اقتصادی صرفه جویی بسیار زیادی خواهند کرد. چرا که مبلمان آنها از طول عمر بالایی برخوردار خواهد بود.

تولید کنندگان این پارچه ها برای تولید آن از بهترین الیاف استفاده می‌ کنند. به همین خاطر جنس پارچه پورشه ایرانی بسیار فوق العاده و با کیفیت است. این پارچه دارای بافتی شبیه مخمل می باشد و دارای مدل های مختلف طرح دار و ساده است.

افرادی که مبلمانشان دارای پارچه پورشه می باشد، به دلیل این که رویه مبلشان کم تر می خوابد، طول عمر مبلشان بالا خواهد بود. این پارچه به دلیل بافت بسیار نرم و لطیفی که دارد مورد توجه و استقبال مشتریان زیادی قرار گرفته است. علاوه بر این تنوع طرح این پارچه ها به قدری زیاد است که می ‌تواند سلایق مشتریان مختلف را پوشش دهد.

پارچه مبلی پورشه دارای سطح نسبتاً یکدستی است و روی آن یکسری سایه روشن بسیار چشم نواز و زیبا وجود دارد. از جمله خصوصیات این پارچه می‌ توان به ارتفاع کم پرز های موجود بر روی آن اشاره کرد. لازم است بدانید که بافت پارچه پورشه به نحوی می باشد که معمولاً مناسب استفاده در مبلمان های کلاسیک نیست و اغلب برای تولید مبلمان های راحتی و نیمه استیل از این پارچه ها استفاده می شود.

قیمت پارچه مبلی پورشه ایرانی

قیمت پارچه مبلی پورشه ایرانی جهت اطلاع از قیمت پارچه پورشه ایرانی می توانید به وب سایت ما مراجعه کنید و با مشاهده طرح ها و مدل های مختلف این محصول، از قیمت به روز آن آگاهی کسب کنید. لازم است این نکته را یادآور شویم که فروشندگانی که این محصول را به صورت بدون واسطه و مستقیم در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند قیمت‌های این محصول را بسیار پایین آورده اند و مشتریان از مشاهده قیمت های این محصول شگفت زده خواهند شد.

این امر موجب شده تا روزانه تعداد بسیار زیادی از خریداران این محصول برای تهیه آن به فروشندگان منصف مراجعه کنند و این محصول را سفارش دهند.

آقای ایران مهر

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس مبارکی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09129675260

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: iranasofa_com@

instagram icon اینستاگرام: iranasofa_com@

instagram iconتوییتر: iranasofa@

instagram iconفیسبوک: iranasofa@

email icon ایمیل: mailto:info@iranasofa.com

مجموعه ایرانا مبل شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان راحتی و صندلی های آویز و تابی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید