مجموعه ایرانا مبل شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان راحتی و صندلی های آویز و تابی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

ارائه مستقیم تاب ریلکسی سقفی

آنچه در این مقاله می خوانید ...

نکاتی مهم برای نصب تاب ریلکسی سقفیپخش کننده عمده تاب ریلکسی سقفی

تاب اسباب بازی کودک از جمله تاب هایی است که مانند مبل راحتی ان و برای استراح بعد از یک روز پر مشغله بسیار مناسب می باشند این تاب ریلکسی ها دارای انواع مختلف هستند برخی دو نفره و برخی دیگر تک نفره هستند که بعضی از آن ها با استفاده از بند های مخصوصی که دارند به سقف وصل می گردند و بعضی دیگر نیز دارای پایه آهنی متصل به تاب راحتی است می باشند که نصب این نو از تاب ریلکسی راحتر از نصب تاب ریلکسی سقفی می باشد.

ارائه مستقیم تاب ریلکسی سقفی

نکاتی مهم برای نصب تاب ریلکسی سقفی

نکاتی مهم برای نصب تاب ریلکسی سقفی از جمله نکات مهمی که باید هنگام نصب تاب ریلکسی سقفی رعایت کرد نکات زیر می باشد ۱- سقفی که قرار است تاب ریلکسی به آن متصل شود باید توانایی وزن تاب و فردی که روی آن می نشیند را داشته باشد ۲- حتما توسط افراد متخصص نصب گردد.۳- هنگام نصب به طناب های که به وسیله آن ها تاب ریلکسی به سقف وصل می شود از سالم و محکم بودنشان اطمینان داشته باشیم.

این تاب ها از جمله تاب هایی هستند که فضای قرار گیری مشخصی ندارند و برای گوشه اتاق و یا هر فضای دلخواه دیگر قابل نصب می باشند و از این تاب های ریلکسی نیز می توان برای مطالعه کتاب برای کسانی که اهل مطالعه هستند استفاده شود و همچنین برای استراحت بعد از یک روز سخت کاری نیز مناسب می باشند. این تاب ها در انواع طرح ها و رنگ های متنوع تولید می شوند و هر کسی طبق نظر و سلیقه مورد نظر خود می تواند تاب ریلکسی دلخواهش را انتخاب نماید و همچنین این تاب ها فقط برای رده سنی خاصی طراحی نشده اند و همه ی افراد با هر سنی می توانند آن را خریداری نمایند و مورد استفاده قرار دهند. با تهیه این تاب ها برای منزل می توان یک فضای بسیار دل نشین و زیبایی ایجاد نمود و از آن به عنوان یک وسیله تزئینی بسیار زیبا و شیک می توان در منزل استفاده نمود.

پخش کننده عمده تاب ریلکسی سقفی

پخش کننده عمده تاب ریلکسی سقفی پخش و توزیع تاب ریلکسی ارزان دونفره به وسیله فروشندگان لوازم خانگی در تمامی مناطق ایران و همهمچنین سر تا سر جهان صورت می گیرد. این تاب ها از جمله تاب هایی هستند که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است زیرا هم برای استراحت گزینه خوبی است و هم اینکه طرح و رنگ های زیادی دارد و جلوه زیبایی به منزل می بخشد و با توجه به همه ی این ویژگی ها دارای قیمت مناسبی نیز می باشد و برای تهیه آن هم به صورت حضوری و هم غیر حضوری می توان اقدام نمود.

آقای ایران مهر

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس مبارکی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09129675260

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: iranasofa_com@

instagram icon اینستاگرام: iranasofa_com@

instagram iconتوییتر: iranasofa@

instagram iconفیسبوک: iranasofa@

email icon ایمیل: mailto:info@iranasofa.com

مجموعه ایرانا مبل شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان راحتی و صندلی های آویز و تابی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید