مجموعه ایرانا مبل شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان راحتی و صندلی های آویز و تابی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه کننده بهترین تاب ریلکسی باغی شیشه ای

آنچه در این مقاله می خوانید ...

آشنایی با انواع تاب ریلکسیفروش انبوه تاب ریلکسی باغی شیشه ای

تاب‌های ریکسی امروزه بخشی از دکوراسیون منازل ما را تشکیل می‌دهند که میتوان از آن‌ها در اتاق خواب، حال و پذیرایی،تراس و حتی داخل حیاط و ویلا و باغ ها استفاده کرد.ساخت انواع تاب ریلکسی مانند تاب ریلکسی حصیری، تاب ریلکسی شیشه‌ای ،تاب ریلکسی باغی و…در طرح‌ها و رنگهای مختلف و زیبا در بسیاری از شهرهای ایران با بهترین کیفیت تولید و در سراسر کشور عرضه و به فروش می‌رسد.

عرضه کننده بهترین تاب ریلکسی باغی شیشه ای

آشنایی با انواع تاب ریلکسی

آشنایی با انواع تاب ریلکسی

تاب ریلکسی یا تاب راحتی وسیله‌ی برای استراحت کردن است که علاوه بر اینکه فضای خانه و محیط های کاری را زیبا و جذاب می‌کند و تغییر دکوراسیون خانه را بخوبی نشان می‌دهد آرامش و راحتی را برای تمام افراد‌ بخصوص کودکان فراهم می‌سازد.تاب‌های ریکسی یک نفره و دو نفره می‌باشد. بعضی از تاب‌های ریلکسی که در باغ و حیاط مورد استفاده قرار میگیرد سه نفره هم هستند .

تاب ها انواع مختلفی دارند که به‌صورت پایه دار و بی پایه در بازار وجود دارند،مانند تاب ریلکسی حصیری، تاب ریلکسی باغی، تاب ریلکسی شیشه‌ای، تاب ریلکسی آسوده، تاب ریلکسی کنفی، تاب ریکسی گرد، تاب ریلکسی اشکی و …که از بافت های مانند عنکبوتی،پنجره‌ای،هفت هشتی و بافت های شلوغ در آن استفاده می‌شود.

تاب‌های ریلکسی باغی در انواع مختلفی ماننده شیشه‌‌ای، پلاستیکی، حصیری، فلزی و…. هستند که میتوان در بالکن و پاسیو در فضای باز مانند حیاط و باغ استفاده کرد‌.پایه‌ها و آویزهای فلزی این تاب، از رنگ الکترواستاتیک است که در برابر رطوبت و زنگ زدگی و ساییدگی بسیار مقاوم هستند.

در شهر‌های شمالی کشور به خاطر بارندگی و رطوبت زیاد میتوان از تاب‌های ریلکسی از جنس پلاستیکی و pvc که از خاصیت یو‌وی‌دار برخوردار هستند استفاده کرد که تاب‌ها را در برابر نور خورشید و بارش برف و باران محافظت میکند.

در هنگام خرید تاب ریلکسی به وزن خود و مقدار تحمل تاب توجه داشته باشید و فضای داخل خانه و فضای باز را برای خرید تاب ریلکسی در نظر بگیرید تا محصولات خریده شده با فضای داخلی و خارجی هماهنگی داشته باشد.

فروش انبوه تاب ریلکسی باغی شیشه ای

فروش انبوه تاب ریلکسی باغی شیشه ای

امروزه تولیدکنندگان متعددی در بسیاری از شهرهای ایران انواع تاب‌های ریلکسی را با طرح‌، رنگ و اندازه‌های متنوع تولید و روانه بازار فروش می‌کنند. این تولیدات بسیار باکیفیت بوده و از مواد سازنده‌ی مرغوبی استفاده شده و از دوام و مقاومت بالایی برخوردار هستندکه زیبایی و آرامش را به همراه دارد.

فروش انبوه و کلی انواع تاب های ریلکسی از شرکت‌های سازنده‌ی این محصولات به صورت مستقیم امکان پذیر است.خرید مستقیم و حضوری موجب می‌شود تا خریدار با مراجعه به مراکز تولید و پخش، محصولات مورد نظر را از لحاظ جنس و ظاهر و کیفیت مورد بررسی قرار بدهد و بعد از اطمینان از کیفیت محصول تاب های ریلکسی را با هزینه‌ی بسیار کمتر خریداری نماید.

آقای ایران مهر

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس مبارکی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09129675260

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: iranasofa_com@

instagram icon اینستاگرام: iranasofa_com@

instagram iconتوییتر: iranasofa@

instagram iconفیسبوک: iranasofa@

email icon ایمیل: mailto:info@iranasofa.com

مجموعه ایرانا مبل شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان راحتی و صندلی های آویز و تابی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید