مجموعه ایرانا مبل شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان راحتی و صندلی های آویز و تابی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عمده فروشی تاب ریلکسی مدل شیشه ای

آنچه در این مقاله می خوانید ...

مواد اولیه برای ساخت تاب ریلکسی مدل شیشه ایپخش کننده عمده تاب ریلکسی مدل شیشه ای

عمده فروشی تاب ریلکسی مدل شیشه ای به صورت غیر حضوری محصولات خود را در سراسر کشور عرضه می کند. این محصولات دارای مدل های بسیار مختلف و کاربردی هستند که نه تنها در کشور بلکه در بازار بین المللی به صورت گسترده ارائه می شوند. مشتریان می توانند به صورت عمده و با ارزانترین قیمت ممکن آن را سفارش دهند.

عمده فروشی تاب ریلکسی مدل شیشه ای

مواد اولیه برای ساخت تاب ریلکسی مدل شیشه ای

مواد اولیه برای ساخت تاب ریلکسی مدل شیشه ای تاب ریلکسی مدل شیشه‌ ای به دلیل ظاهر بسیار زیبا و استحکام بالایی که دارد امروزه به یکی از پرفروش ترین تاب ها تبدیل شده است؛ مواد اولیه برای ساخت تاب ریلکسی به صورت زیر می باشند:

  • شیشه گلس
  • فلز
  • پارچه
  • رنگ کوره ای
  • زنجیر

جهت ساخت این تاب از شیشه‌ های حبابی استفاده می‌ شود که معمولا به رنگ سفید و دودی هستند و انتخاب آن کاملا دلخواه می‌ باشد؛ این محصول با استفاده از فلزهای بسیار محکم مانند استیل یا آهن تولید شده‌ است و به واسطه زنجیر به سقف قلاب می شود.

برخی از آنها دارای پایه هستند و برخی دیگر بدون‌ پایه می باشند، نشیمنگاه و تکیه گاه آن از پارچه کوسن تهیه شده است که دارای رنگ و طرح های زیبا و بسیار متنوع است، این تاب هم در محیط باز و هم در محیط بسته قابل نصب است و بدنه آن با استفاده از رنگ کوره ای پوشیده شده که دارای خاصیت ضد زنگ می باشد و در صورت تماس با رطوبت هیچ مشکلی برای آن به وجود نمی آید.

پخش کننده عمده تاب ریلکسی مدل شیشه ای

پخش کننده عمده تاب ریلکسی مدل شیشه ای این مرکز به عنوان پخش کننده عمده تاب ریلکسی مدل شیشه ای در سراسر کشور در حال فعالیت می باشد که باکیفیت‌ ترین و مرغوب‌ترین تولیدات ایرانی و خارجی را عرضه می‌کند؛ مشتریان می‌توانند با کیفیت ترین محصولات را به این واسطه خریداری کنند که کاملا ارزان قیمت هستند.

این کالا در فروشگاه آنلاین به میزان بالا به فروش می رسد و خریداران می‌توانند به صورت عمده و کلی آن را درخواست کنند، جهت درخواست سفارشات می‌توان به صورت تلفنی با فروشندگان عرضه تاب ریلکسی ارتباط برقرار نمود؛ شماره های تماس در ادامه قرار داده شده است و می توان به سهولت خرید خود را در کمتر از چند دقیقه تکمیل نمود.

در صورت خرید عمده از قیمت های کمتر می‌توان بهره مند شد که روش بسیار مناسبی برای فروشندگان خرده فروش می باشد؛ افرادی که فرصت حضور در بازار ندارند می توانند به صورت غیر حضوری این کالا را تهیه کنند، امکان ارسال محصولات به تمامی نقاط کشور وجود دارد و فقط کافی است آدرس و نشانی دقیق محل مورد نظر را با کارشناسان فروش در میان بگذارید؛ این کالا بسیار متنوع است و انتخابات زیادی را برای مشتریان جهت خرید به ارمغان می آورد.

آقای ایران مهر

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس مبارکی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09129675260

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: iranasofa_com@

instagram icon اینستاگرام: iranasofa_com@

instagram iconتوییتر: iranasofa@

instagram iconفیسبوک: iranasofa@

email icon ایمیل: mailto:info@iranasofa.com

مجموعه ایرانا مبل شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان راحتی و صندلی های آویز و تابی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید